פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/2/2003 20:57
עינת מ
מאת:
אצלי התפרים גם כאבו שבועיים אחרי
כותרת:
אני בקושי יכולתי לעמוד. הלכתי לרופאה, היתה לי דלקת באזור והייתי צריכה לקחת אנטיביוטיקה. אל תדחי את זה יותר ולכי להיבדק.
החלמה מהירה ומזל טוב גדול על התינוק החדש.
עינת מ
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/2/2003 18:58
איפה את נמצאת? אולי נוכל להמליץ לך על רופא שיסכים לראות אותך
-
דיאנה
19/2/2003 19:14
תפרים כואבים
-
aa
19/2/2003 20:14
בעניין התפרים...
-
עינת ש
19/2/2003 20:26
בינתיים...
-
כרמית_מ
19/2/2003 21:31
חשוב באמת לבדוק שאין דלקת ושני טיפים לבנתיים
-
שרי 2
20/2/2003 00:36
אם את גרה באיזור המרכז נסי לפנות לד"ר מתי זולטי (הוא מקבל גם במיון נשים של מכבי בבני ברק) לי היו כאבים נוראיים והוא פתח ושחרר לי את התפרים.(ל"ת) (ל"ת)
-
דנה*
21/2/2003 23:35
תפרים
-
ד"ר עמוס בר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש