פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 20:57 עינת מ מאת:
אצלי התפרים גם כאבו שבועיים אחרי כותרת:
אני בקושי יכולתי לעמוד. הלכתי לרופאה, היתה לי דלקת באזור והייתי צריכה לקחת אנטיביוטיקה. אל תדחי את זה יותר ולכי להיבדק.
החלמה מהירה ומזל טוב גדול על התינוק החדש.
עינת מ


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  18:58 איפה את נמצאת? אולי נוכל להמליץ לך על רופא שיסכים לראות אותך - דיאנה
19/2/2003  19:14 תפרים כואבים - aa
19/2/2003  20:14 בעניין התפרים... - עינת ש
19/2/2003  20:26 בינתיים... - כרמית_מ
19/2/2003  21:31 חשוב באמת לבדוק שאין דלקת ושני טיפים לבנתיים - שרי 2
20/2/2003  00:36 אם את גרה באיזור המרכז נסי לפנות לד"ר מתי זולטי (הוא מקבל גם במיון נשים של מכבי בבני ברק) לי היו כאבים נוראיים והוא פתח ושחרר לי את התפרים.(ל"ת) (ל"ת) - דנה*
21/2/2003  23:35 תפרים - ד"ר עמוס בר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש