גם הבן שלי היה כזה, נמנם 2-3 תנומות קצרות של כחצי שעה כל אחת במהלך היום, בשאר הזמן היה ער, וכל עוד היה לו מישהו להסתכל עליו, היה גם מבסוט. לי דוקא הסיפורים על תינוקות שמתעוררים רק לארוחה וחוזרים לישון נשמעים תמוהים מאוד עד בלתי סבירים. הספרים טוענים שהערניים האלה הם ילדים אינטליגנטיים במיוחד, את יכולה להתגאות. ובקיצור - כנראה שזה אינדיבידואלי לחלוטין.
(עד היום הבן שלי לא ישן הרבה ביחס לגילו, בן שנה וארבעה)
צורית
|
תוכן התגובה:
|