הי, פיצית ואני כבר כמעט שנה אצל שי ב"צעד ראשון" ואני ממליצה בחום. אומנם התחלתי איתה בגיל קצת יותר מאוחר (בגלל שלא ידעתי על קיומו), אבל בהחלט אפשר להתחיל בגיל זה ואף מוקדם יותר. לכן, לתת לך פרטים לגבי איך מתבצעים השיעורים בגיל זה איני יכולה, אבל אני יכולה לומר לך שהוא מדהים, שהשיעורים מאוד תורמים הן מבחינה מוטורית והן מבחינה תחושתית. הוא עובד על קשת רחבה מאוד של דברים. בגיל של ביתך עובדים על דרכי הרגעה, החזקה, עירסול, חגורת הכתפיים, שכיבה על הבטן והרמת ראש, חושים ועוד, והכל בצורה נעימה, כייפית ולא חודרנית. המקום נקרא "צעד ראשון" והוא ממוקם בשיכון דן בת"א. השיעורים בגיל זה הם בבקרים ואורכים כשעה וחצי. יש גם המון טיפים שלא קשורים לנושא השיעור ושי מנוסה הן ברמה האישית (אב לשלושה ילדים) והן ברמה המקצועית. ממליצה לך בחום. אם זה מענין אותך, כתבי לי ואני ארשום לך את מס' הטלפון.
|
תוכן התגובה:
|