פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 22:58 רוית מאת:
אנחנו משתתפות בשיעורים של שי זילברבוש כותרת:
הי,
פיצית ואני כבר כמעט שנה אצל שי ב"צעד ראשון" ואני ממליצה בחום. אומנם התחלתי איתה בגיל קצת יותר מאוחר (בגלל שלא ידעתי על קיומו), אבל בהחלט אפשר להתחיל בגיל זה ואף מוקדם יותר.
לכן, לתת לך פרטים לגבי איך מתבצעים השיעורים בגיל זה איני יכולה, אבל אני יכולה לומר לך שהוא מדהים, שהשיעורים מאוד תורמים הן מבחינה מוטורית והן מבחינה תחושתית. הוא עובד על קשת רחבה מאוד של דברים. בגיל של ביתך עובדים על דרכי הרגעה, החזקה, עירסול, חגורת הכתפיים, שכיבה על הבטן והרמת ראש, חושים ועוד, והכל בצורה נעימה, כייפית ולא חודרנית.
המקום נקרא "צעד ראשון" והוא ממוקם בשיכון דן בת"א. השיעורים בגיל זה הם בבקרים ואורכים כשעה וחצי. יש גם המון טיפים שלא קשורים לנושא השיעור ושי מנוסה הן ברמה האישית (אב לשלושה ילדים) והן ברמה המקצועית.
ממליצה לך בחום.
אם זה מענין אותך, כתבי לי ואני ארשום לך את מס' הטלפון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  07:44 האם החוג מתקיים גם מחוץ לתל-אביב או בשעות נורמליות לאמהות עובדות? (ל"ת) - שרון.ש.ז.
20/2/2003  08:30 רווית כתבה כבר כמעט הכל אז אני מחזקת ומוסיפה. - ענת סימון
20/2/2003  10:26 גן יבנה יתקבל בברכה - אנחנו אשדודים ... אם יש לך פרטים אשמח לקבל. (ל"ת) - שרון.ש.ז
20/2/2003  11:27 יש משהו בראשון? (ל"ת) - Hilla
20/2/2003  11:33 יש משהו בחיפה (ולא יהודה מלול)? וכמה עולה? (ל"ת) - אמא
20/2/2003  11:56 לאמא- - חיה של שירי
20/2/2003  12:03 צעד ראשון- המשך - רוית
20/2/2003  14:50 VNAK ATKV GK EURXHO KZHKCRCUA - baby sport
20/2/2003  21:32 ??? (ל"ת) - ?
20/2/2003  21:44 תבררי מי הבחורה ומה שמה ואני אומר לך אם כדאי! (ל"ת) - רוית
20/2/2003  22:47 הבחורה היא כרמית והיא מקסימה!!! - נירה
21/2/2003  19:25 לשרון , גן יבנה זו אני - ענת סימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש