פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 14:50 baby sport מאת:
VNAK ATKV GK EURXHO KZHKCRCUA כותרת:
התקשרתי ונאמר לי ששיעורים עם שי מלאים וכרגע אין מקום ושיש אולי יפתחו שיעורים עם בחורה שמלמדת איתו...כדאי , ??? מישהי התנסתה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  22:58 אנחנו משתתפות בשיעורים של שי זילברבוש - רוית
20/2/2003  07:44 האם החוג מתקיים גם מחוץ לתל-אביב או בשעות נורמליות לאמהות עובדות? (ל"ת) - שרון.ש.ז.
20/2/2003  08:30 רווית כתבה כבר כמעט הכל אז אני מחזקת ומוסיפה. - ענת סימון
20/2/2003  10:26 גן יבנה יתקבל בברכה - אנחנו אשדודים ... אם יש לך פרטים אשמח לקבל. (ל"ת) - שרון.ש.ז
20/2/2003  11:27 יש משהו בראשון? (ל"ת) - Hilla
20/2/2003  11:33 יש משהו בחיפה (ולא יהודה מלול)? וכמה עולה? (ל"ת) - אמא
20/2/2003  11:56 לאמא- - חיה של שירי
20/2/2003  12:03 צעד ראשון- המשך - רוית
20/2/2003  21:32 ??? (ל"ת) - ?
20/2/2003  21:44 תבררי מי הבחורה ומה שמה ואני אומר לך אם כדאי! (ל"ת) - רוית
20/2/2003  22:47 הבחורה היא כרמית והיא מקסימה!!! - נירה
21/2/2003  19:25 לשרון , גן יבנה זו אני - ענת סימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש