|
20/2/2003 09:57
|
תמי
|
מאת:
|
|
נועה יקרה,
|
כותרת:
|
אם זה מרגיש לך כמו דלקת או פטריה, לכי להיבדק. לא חייבים להיות סימנים חיצוניים. אפשר לטפל בפטריה. דלקת בדרכי השתן בהריון מחייבת מעקב ולכן כדאי לזהות אותה. לגבי הגעגועים לפיציק שבפנים- כל כך מקסים, מעלה חיוך, לא מצחיק... פשוט נעים. תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|