פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 09:57 תמי מאת:
נועה יקרה, כותרת:
אם זה מרגיש לך כמו דלקת או פטריה, לכי להיבדק. לא חייבים להיות סימנים חיצוניים.
אפשר לטפל בפטריה. דלקת בדרכי השתן בהריון מחייבת מעקב ולכן כדאי לזהות אותה.
לגבי הגעגועים לפיציק שבפנים- כל כך מקסים, מעלה חיוך, לא מצחיק... פשוט נעים.
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  08:04 אל תתלבטי רוצי לרופא - ג'וי
20/2/2003  11:19 תודה תודה, אלך לדרוש בשלום הרופא (ל"ת) - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש