|
20/2/2003 09:23
|
נעמה
|
מאת:
|
|
אל תתיאשי
|
כותרת:
|
ולתשובה הארוכה: לדעתי הבכי כל היום זה לא רק גזים אלא גזים +עייפות. וכדי שהתינוק לא יהיה עייף מידי תנסי לארגן לו את היום לפי סדר יום (בנושא הזה מומלץ הספר "סודותיה של הלוחשת לתינוקות" שעזר לי מאד). התינוקת שלי כמעט בת 5 חד' ועדיין סובלת מגזים מאד! אך אני יכולה להבחין בין בכי של עייפות לבכי של כאב (בכאב היא מתפתלת ולוחצת עם הרגליים ובעייפות היא בוהה ולא מחייכת), וכדי להקל עלי את החיים ולהרדים אותה מהר אני מרדימה אותה במנשא בד (מהסוג שקושרים באיקס סביב הגוף). הוא עוטף אותה ומחלק את המשקל שלה על הגוף כך שלא כואבות לי הידיים ואני לא צריכה לבזבז את כל היום על הרדמה. לגבי ההרגל הרע והפינוק המוגזם, גם אני מתלבטת אבל נראה לי שעוד יהיה זמן ל"חינוך" מאוחר יותר כשכבר לא יכאב לה. ועוד בעיניין העייפות: כשנגה שלי היתה בת חודשיים היא היתה מתעייפת אחרי שעה אחת של זמן ערות בלבד! ועכשיו אני כבר יודעת שהיא עייפה אחרי שעתיים ואז אני מרדימה אותה בלי לחכות שהיא תבכה מרוב עייפות ואז זה הולך יותר מהר. ולסיום: הרופאה הבטיחה לי שאין תינוק שסובל מקוליק (גזים) אחרי גיל 6 חד', אז עוד יש תקווה! (ובד"כ כמובן זה עובר מוקדם יותר). בהצלחה!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|