פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 09:23 נעמה מאת:
אל תתיאשי כותרת:
ולתשובה הארוכה:
לדעתי הבכי כל היום זה לא רק גזים אלא גזים +עייפות. וכדי שהתינוק לא יהיה עייף מידי תנסי לארגן לו את היום לפי סדר יום (בנושא הזה מומלץ הספר "סודותיה של הלוחשת לתינוקות" שעזר לי מאד).
התינוקת שלי כמעט בת 5 חד' ועדיין סובלת מגזים מאד! אך אני יכולה להבחין בין בכי של עייפות לבכי של כאב (בכאב היא מתפתלת ולוחצת עם הרגליים ובעייפות היא בוהה ולא מחייכת), וכדי להקל עלי את החיים ולהרדים אותה מהר אני מרדימה אותה במנשא בד (מהסוג שקושרים באיקס סביב הגוף). הוא עוטף אותה ומחלק את המשקל שלה על הגוף כך שלא כואבות לי הידיים ואני לא צריכה לבזבז את כל היום על הרדמה.
לגבי ההרגל הרע והפינוק המוגזם, גם אני מתלבטת אבל נראה לי שעוד יהיה זמן ל"חינוך" מאוחר יותר כשכבר לא יכאב לה.
ועוד בעיניין העייפות: כשנגה שלי היתה בת חודשיים היא היתה מתעייפת אחרי שעה אחת של זמן ערות בלבד! ועכשיו אני כבר יודעת שהיא עייפה אחרי שעתיים ואז אני מרדימה אותה בלי לחכות שהיא תבכה מרוב עייפות ואז זה הולך יותר מהר.
ולסיום: הרופאה הבטיחה לי שאין תינוק שסובל מקוליק (גזים) אחרי גיל 6 חד', אז עוד יש תקווה! (ובד"כ כמובן זה עובר מוקדם יותר).
בהצלחה!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  09:49 כל כך מוכר לי. - שירן
20/2/2003  09:56 תינוק סובל (ל"ת) - אילת שלו
20/2/2003  10:01 תינוק סובל - אילת שלו
20/2/2003  10:13 אנחנו היינו אצל איילת ואחרי שבוע הכל נהיה מתון יותר... - ורד2
20/2/2003  10:25 מה שלנו מאד עזר- - אמא של פז
20/2/2003  10:35 ממליצה בחום על כדור הפזיו - מעיין של ליב
20/2/2003  10:42 מנשא מנשא מנשא, גם עוזר לגזים גם מרדים - שפירית
20/2/2003  21:18 מאד ממליצה על מרסיה קליסמן - יסמין
20/2/2003  21:55 יסמין, לפי מה שאני יודעת, מרסיה ילדה לא מזמן (אני חושבת חודשיים...)אני לא יודעת אם היא חזרה לעבוד. אפשר לברר ב"דרך אם" (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש