פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 10:01 אילת שלו מאת:
תינוק סובל כותרת:
בקר טוב גלית!!
סליחה שנשלח לי בטעות פעמיים...
ועכשיו לעניין אם את מיניקה יש סיכוי גדול שהגזים הם כתוצאה מהאוכל שאת אוכלת. ייתכן ואוכל לעזור לך!!! את יכולה לדבר איתי 09-8827802 או
050-582427
יום נעים
אילת שלו
מטפלת בתינוקות הסובלים מגזים
באמצעות התזונה של האם המיניקה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  09:23 אל תתיאשי - נעמה
20/2/2003  09:49 כל כך מוכר לי. - שירן
20/2/2003  09:56 תינוק סובל (ל"ת) - אילת שלו
20/2/2003  10:13 אנחנו היינו אצל איילת ואחרי שבוע הכל נהיה מתון יותר... - ורד2
20/2/2003  10:25 מה שלנו מאד עזר- - אמא של פז
20/2/2003  10:35 ממליצה בחום על כדור הפזיו - מעיין של ליב
20/2/2003  10:42 מנשא מנשא מנשא, גם עוזר לגזים גם מרדים - שפירית
20/2/2003  21:18 מאד ממליצה על מרסיה קליסמן - יסמין
20/2/2003  21:55 יסמין, לפי מה שאני יודעת, מרסיה ילדה לא מזמן (אני חושבת חודשיים...)אני לא יודעת אם היא חזרה לעבוד. אפשר לברר ב"דרך אם" (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש