את הילדה המדוברת ילדתי בסופו בשבוע 34, והיא לא סבלה מקשיים בנשימה, לעומת אחיה שנולד בשבוע 35, אצלו לא קיבלתי את הטיפול והילד סבל מהפסקות נשימה. הרופא שלי טען כי אין לזריקות הללו כל תופעות לוואי לא רצויות להתפתחות העובר. אינני יודעת אם נכון הדבר, ככלל התערבויות וזירוז מהלך התפתחותו הטבעית של העובר לא מרגישה לי טוב, אך יש לשקול רווח מול הפסד, ולעניות דעתי בשבוע בו את נמצאת לידה היא עניין של חיים ומוות.
וגם המלצה קטנה, אני קבלתי את הזריקות בישבן. החומר מאוד סמיך, כך שחשוב שתבררי כי האחות שתזריק לך מיומנת בכך. מניסיוני ההבדל בין האחיות מאפשר את נוחות הישיבה במשך כמה ימים אחרי.
|
תוכן התגובה:
|