פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 13:18 איריס גוב מאת:
גם אני קיבלתי כמה וכמה מחזורים של הזריקה הנ"ל כותרת:
את הילדה המדוברת ילדתי בסופו בשבוע 34, והיא לא סבלה מקשיים בנשימה,
לעומת אחיה שנולד בשבוע 35, אצלו לא קיבלתי את הטיפול והילד סבל מהפסקות נשימה.
הרופא שלי טען כי אין לזריקות הללו כל תופעות לוואי לא רצויות להתפתחות העובר.
אינני יודעת אם נכון הדבר, ככלל התערבויות וזירוז מהלך התפתחותו הטבעית של העובר לא מרגישה לי טוב, אך יש לשקול רווח מול הפסד, ולעניות דעתי בשבוע בו את נמצאת לידה היא עניין של חיים ומוות.

וגם המלצה קטנה, אני קבלתי את הזריקות בישבן. החומר מאוד סמיך, כך שחשוב שתבררי כי האחות שתזריק לך מיומנת בכך.
מניסיוני ההבדל בין האחיות מאפשר את נוחות הישיבה במשך כמה ימים אחרי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  09:43 גם אני קיבלתי מאותה סיבה. לא ידוע לי על בעיות, וזה לא כואב - שירן
20/2/2003  09:43 ובתי כבר כמעט בת 8 חודשים עם ריאות מאוד מפותחות. :-) (ל"ת) - שירן
20/2/2003  11:49 גם אני קיבלתי את הזריקות לאחר שביררתי המון בנושא - לי5


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש