גם אני לא נתתי עד כה. אבל בדיקת דם מראה שמחסני הברזל שלה ריקים, כך שלצערי אין לי הרבה ברירות כרגע. ואגב,
כותרת:
ואגב, אחרי שראיתי כמה היא צרחה בבדיקת הדם, החלטתי שלילד הבא לא אתחכם כך. פשוט אתן ברזל. אם יהיו לו קשיי עיכול כמו שיש לבתי, אז אתחיל לתת במועד מאוחר יותר, כפי שאני נותנת לבתי כעת.