פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 12:05 שירן מאת:
גם אני לא נתתי עד כה. אבל בדיקת דם מראה שמחסני הברזל שלה ריקים, כך שלצערי אין לי הרבה ברירות כרגע. ואגב, כותרת:
ואגב, אחרי שראיתי כמה היא צרחה בבדיקת הדם, החלטתי
שלילד הבא לא אתחכם כך. פשוט אתן ברזל. אם יהיו לו קשיי עיכול כמו שיש לבתי, אז אתחיל לתת במועד מאוחר יותר, כפי שאני נותנת לבתי כעת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  09:55 או אולי שמעתם על סוג מסוים של ברזל המוצלח יותר מאחרים, בענייני השפעה על יציאות? - שירן
20/2/2003  11:30 לא בדיוק תשובה - מאמאצ'יקה
20/2/2003  12:14 זו בהחלט סיבה מצויינת לתת ברזל - מאמאצ'יקה
20/2/2003  16:47 שירן - - לילוש
20/2/2003  20:34 מעוף רק יונק והתחיל השבוע ירקות. לא נתתי לו ברזל. סיבה לדאגה? לרוץ לעשות בדיקת דם? (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
21/2/2003  12:19 שירן - לגבי קשיי עיכול - לילוש
26/2/2003  11:22 לילוש - תודה על התגובה. מאיה - לא חושבת שאת צריכה לרוץ לעשות בדיקת דם. האמת שבתי גם נולדה קטנה ובתחילת תשיעי כך שסיכוייה לחוסר ברזל גדול מילדים "נורמליים" - שירן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש