פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 12:09 שירן מאת:
בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים. כותרת:
היתרון בבקבוקים שהיה לי קל להעביר אותה מהנקה לבקבוק, אפילו באותה ארוחה, למן הפעם הראשונה.
לא ניסיתי משהו אחר כך שאין לי מושג לגבי דברים אחרים, אך אין ספק שעודף החלקים מוסיף זמן "שפשוף" מעצבן.

כרגע בעלי אחראי על הבקבוקים והוא לא מתלונן בינתיים.
נראה...

לא אוכל שלא עבר לי בראש להחליף את הבקבוק.

לגבי גזים - בתי סובלת מגזים רציניים מאז ינקותה ועד היום. אך שוב, יש הברה סיבות לגזים, ובקבוק הוא רק אחד מהם, כך שלא אוכל לדעת מה חלקו (או אי-חלקו) של הבקבוק בכך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  10:48 היי ניבה - מעיין של ליב
20/2/2003  10:49 אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת) - אמאמה
20/2/2003  10:51 גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  10:59 גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת) - תמי
20/2/2003  11:14 לתמי - מעיין של ליב
20/2/2003  11:23 סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים - מאמאצ'יקה
20/2/2003  11:30 כדאי להיכנס לאתר של Avent - ענת ב
20/2/2003  11:58 תודה רבה לכולכן! (ל"ת) - ניבה
20/2/2003  12:00 ושוב אני שואלת........ - חיה של שירי
20/2/2003  12:04 שאני אשפשף?! ;-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  13:33 האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree? - ניבה
20/2/2003  13:53 האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי - טלי א.
20/2/2003  13:53 אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים - איריס גוב
20/2/2003  14:17 רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת) - מלי
20/2/2003  15:10 עגלת מקסי-קוזי - חני
20/2/2003  19:08 אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום - - טנגה
20/2/2003  19:09 סימילאק ובקבוקי Bfree - ניבה
21/2/2003  09:11 לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש