היתרון בבקבוקים שהיה לי קל להעביר אותה מהנקה לבקבוק, אפילו באותה ארוחה, למן הפעם הראשונה. לא ניסיתי משהו אחר כך שאין לי מושג לגבי דברים אחרים, אך אין ספק שעודף החלקים מוסיף זמן "שפשוף" מעצבן.
כרגע בעלי אחראי על הבקבוקים והוא לא מתלונן בינתיים. נראה...
לא אוכל שלא עבר לי בראש להחליף את הבקבוק.
לגבי גזים - בתי סובלת מגזים רציניים מאז ינקותה ועד היום. אך שוב, יש הברה סיבות לגזים, ובקבוק הוא רק אחד מהם, כך שלא אוכל לדעת מה חלקו (או אי-חלקו) של הבקבוק בכך.
|
תוכן התגובה:
|