לדעתי, חשוב להקפיד על שטיפה טובה במים וסבון אחרי כל האכלה. פעם ביום נהגתי להעמיד את הבקבוקים השטופים, לשפוך לתוכם מים רותחים, להפוך לבפנים את הפיטמה ולשפוך גם לתוכה מהמים הרותחים.
לי נראה מספיק, ואף אחד מילדי שניזונו מבקבוק לא סבל מהרעלות וממרעי בישין אחרים.
|
תוכן התגובה:
|