פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 13:53 איריס גוב מאת:
אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים כותרת:
לדעתי, חשוב להקפיד על שטיפה טובה במים וסבון אחרי כל האכלה.
פעם ביום נהגתי להעמיד את הבקבוקים השטופים, לשפוך לתוכם מים רותחים, להפוך לבפנים את הפיטמה ולשפוך גם לתוכה מהמים הרותחים.

לי נראה מספיק, ואף אחד מילדי שניזונו מבקבוק לא סבל מהרעלות וממרעי בישין אחרים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  10:48 היי ניבה - מעיין של ליב
20/2/2003  10:49 אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת) - אמאמה
20/2/2003  10:51 גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  10:59 גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת) - תמי
20/2/2003  11:14 לתמי - מעיין של ליב
20/2/2003  11:23 סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים - מאמאצ'יקה
20/2/2003  11:30 כדאי להיכנס לאתר של Avent - ענת ב
20/2/2003  11:58 תודה רבה לכולכן! (ל"ת) - ניבה
20/2/2003  12:00 ושוב אני שואלת........ - חיה של שירי
20/2/2003  12:04 שאני אשפשף?! ;-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  12:09 בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים. - שירן
20/2/2003  13:33 האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree? - ניבה
20/2/2003  13:53 האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי - טלי א.
20/2/2003  14:17 רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת) - מלי
20/2/2003  15:10 עגלת מקסי-קוזי - חני
20/2/2003  19:08 אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום - - טנגה
20/2/2003  19:09 סימילאק ובקבוקי Bfree - ניבה
21/2/2003  09:11 לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש