רכשתי אותה בשילב (הם מייבאים אותה בלעדית). היא אמנם היקרה ביותר בשוק, אבל לדעתי שווה כל שקל. אנחנו מתשמשים בה 10 חודשים וממש מרוצים. ובכ"ז 2 הערות שאולי יהיו חשובות לך: השלב הראשון של העגלה, "האמבטיה" היתה קטנה עלינו יחסית מהר, כי לולי מאד גבוהה. האמבטיה גם מעט צרה מעגלות אחרות, אבל מרופדת היטב בגימור גבוה מאד. בגלל המבנה הצר שלה, אי אפשר לשים בפנים ספרי קרטון לתינוק בצבע שחור לבן כפי ששמים כולם. הפתרון שלי היה לקנות את הספרון בד של לאמאז (גם הוא יקר מאד יחסית לספרי הקרטון הפשוטים) ותפרתי אותו לפנים העגלה. כשעוברים לעגלת הישיבה, הרי שבניגוד למרבית העגלות האחרות,אין "מעקה" מוצק לתינוק בחזית העגלה אלא רתמה שסוגרים אותה, קצת כמו בסלקל. לא תמיד התינוק מוכן להיקשר, אבל זה הרבה יותר בטיחותי ולא מאפשר לפעוט לצאת כרצונו. מצד שני, אי אפשר להצמיד לזה את רוב צעצועי העגלה בישיבה. חבל ששילב לא מייבאים את הצעצוע המיוחד לעגלה זו הנצמד לה וכן את תיק העגלה המתאים - שניהם של מקסי קוזי. העגלה איכותית מאד, עמידה, עם אביזרים מצויינים (גגון לקיץ, כיסי לגשם, שמיכת עגלה מרופדת), מרופדת מאד (גם הטיולון) וומחזיקה מעמד יפה מאד. בניגוד לעגלות משולבות אחרות, כמו גרקו למשל, את לא נאלצת "להיסחב" גם עם חלק הטיולון כשהתינוק רק שוכב ב"אמבטיה" של העגלה (בגרקו חלק הטיולון מהווה את הבסיס ל"אמבטיה", מה שהופך את העגלה לכבדה מאד וגורם לבלאי מוקדם יחסית של הטיולון). חוץ מזה - העגלה פשוט יפהפיה!!! אה, בניגוד למה שנדמה, אין לי מניות אצל היבואן...
|
תוכן התגובה:
|