פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 15:10 חני מאת:
עגלת מקסי-קוזי כותרת:
רכשתי אותה בשילב (הם מייבאים אותה בלעדית). היא אמנם היקרה ביותר בשוק, אבל לדעתי שווה כל שקל. אנחנו מתשמשים בה 10 חודשים וממש מרוצים. ובכ"ז 2 הערות שאולי יהיו חשובות לך: השלב הראשון של העגלה, "האמבטיה" היתה קטנה עלינו יחסית מהר, כי לולי מאד גבוהה. האמבטיה גם מעט צרה מעגלות אחרות, אבל מרופדת היטב בגימור גבוה מאד. בגלל המבנה הצר שלה, אי אפשר לשים בפנים ספרי קרטון לתינוק בצבע שחור לבן כפי ששמים כולם. הפתרון שלי היה לקנות את הספרון בד של לאמאז (גם הוא יקר מאד יחסית לספרי הקרטון הפשוטים) ותפרתי אותו לפנים העגלה. כשעוברים לעגלת הישיבה, הרי שבניגוד למרבית העגלות האחרות,אין "מעקה" מוצק לתינוק בחזית העגלה אלא רתמה שסוגרים אותה, קצת כמו בסלקל. לא תמיד התינוק מוכן להיקשר, אבל זה הרבה יותר בטיחותי ולא מאפשר לפעוט לצאת כרצונו. מצד שני, אי אפשר להצמיד לזה את רוב צעצועי העגלה בישיבה. חבל ששילב לא מייבאים את הצעצוע המיוחד לעגלה זו הנצמד לה וכן את תיק העגלה המתאים - שניהם של מקסי קוזי. העגלה איכותית מאד, עמידה, עם אביזרים מצויינים (גגון לקיץ, כיסי לגשם, שמיכת עגלה מרופדת), מרופדת מאד (גם הטיולון) וומחזיקה מעמד יפה מאד. בניגוד לעגלות משולבות אחרות, כמו גרקו למשל, את לא נאלצת "להיסחב" גם עם חלק הטיולון כשהתינוק רק שוכב ב"אמבטיה" של העגלה (בגרקו חלק הטיולון מהווה את הבסיס ל"אמבטיה", מה שהופך את העגלה לכבדה מאד וגורם לבלאי מוקדם יחסית של הטיולון). חוץ מזה - העגלה פשוט יפהפיה!!! אה, בניגוד למה שנדמה, אין לי מניות אצל היבואן...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  10:48 היי ניבה - מעיין של ליב
20/2/2003  10:49 אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת) - אמאמה
20/2/2003  10:51 גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  10:59 גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת) - תמי
20/2/2003  11:14 לתמי - מעיין של ליב
20/2/2003  11:23 סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים - מאמאצ'יקה
20/2/2003  11:30 כדאי להיכנס לאתר של Avent - ענת ב
20/2/2003  11:58 תודה רבה לכולכן! (ל"ת) - ניבה
20/2/2003  12:00 ושוב אני שואלת........ - חיה של שירי
20/2/2003  12:04 שאני אשפשף?! ;-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  12:09 בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים. - שירן
20/2/2003  13:33 האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree? - ניבה
20/2/2003  13:53 האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי - טלי א.
20/2/2003  13:53 אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים - איריס גוב
20/2/2003  14:17 רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת) - מלי
20/2/2003  19:08 אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום - - טנגה
20/2/2003  19:09 סימילאק ובקבוקי Bfree - ניבה
21/2/2003  09:11 לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש