פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 19:09 ניבה מאת:
סימילאק ובקבוקי Bfree כותרת:
לאחר תקופת הגזים האם ניתן לערבב בתוך בקבוק ה- Bfree עצמו?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  10:48 היי ניבה - מעיין של ליב
20/2/2003  10:49 אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת) - אמאמה
20/2/2003  10:51 גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  10:59 גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת) - תמי
20/2/2003  11:14 לתמי - מעיין של ליב
20/2/2003  11:23 סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים - מאמאצ'יקה
20/2/2003  11:30 כדאי להיכנס לאתר של Avent - ענת ב
20/2/2003  11:58 תודה רבה לכולכן! (ל"ת) - ניבה
20/2/2003  12:00 ושוב אני שואלת........ - חיה של שירי
20/2/2003  12:04 שאני אשפשף?! ;-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  12:09 בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים. - שירן
20/2/2003  13:33 האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree? - ניבה
20/2/2003  13:53 האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי - טלי א.
20/2/2003  13:53 אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים - איריס גוב
20/2/2003  14:17 רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת) - מלי
20/2/2003  15:10 עגלת מקסי-קוזי - חני
20/2/2003  19:08 אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום - - טנגה
21/2/2003  09:11 לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת) - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש