פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/2/2003 09:11
מעיין של ליב
מאת:
לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/2/2003 10:48
היי ניבה
-
מעיין של ליב
20/2/2003 10:49
אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת)
-
אמאמה
20/2/2003 10:51
גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת)
-
טלי א.
20/2/2003 10:59
גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת)
-
תמי
20/2/2003 11:14
לתמי
-
מעיין של ליב
20/2/2003 11:23
סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים
-
מאמאצ'יקה
20/2/2003 11:30
כדאי להיכנס לאתר של Avent
-
ענת ב
20/2/2003 11:58
תודה רבה לכולכן! (ל"ת)
-
ניבה
20/2/2003 12:00
ושוב אני שואלת........
-
חיה של שירי
20/2/2003 12:04
שאני אשפשף?! ;-)
-
מאמאצ'יקה
20/2/2003 12:09
בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים.
-
שירן
20/2/2003 13:33
האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree?
-
ניבה
20/2/2003 13:53
האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי
-
טלי א.
20/2/2003 13:53
אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים
-
איריס גוב
20/2/2003 14:17
רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת)
-
מלי
20/2/2003 15:10
עגלת מקסי-קוזי
-
חני
20/2/2003 19:08
אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום -
-
טנגה
20/2/2003 19:09
סימילאק ובקבוקי Bfree
-
ניבה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש