אצלנו קרה ה-ר-ב-ה יותר מוקדם. ועפ"י מחקרים רבים, תינוק מזהה את אמו למן היום הראשון לחייו עפ"י הריח שלה, ואף יודע להבחין בחלב הספציפי של אמו ובפרוש להעדיף את הציצ של שלה. לגבי שמחים לקראתנו... אני זוכרת שכשיובל הייתה בת שלושה חודשים שאלתי פה האם יתכן זהיא "חווה" את חרדת הנטישה בגיל כל כך מוקדם כי השארתי אותה עם אמשלי (ולא פעם ראשונה) והיא קיבלה הסטריית בכי ונרגעה רק כשראתה אותי לאחר שבעודי מקפצת לי במרץ בשיעור ההתעמלות, הוזעקתי לחזור מהר הבייתה.
|
תוכן התגובה:
|