פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 12:28 טלי א. מאת:
רוית- סליחה על ההפרעה, אבל בנות אולי מישהי יכולה להגיד לי איך נראית סבוריאה? כותרת:
חיפשתי במנוע חיפוש ויש פה ממש מעט על זה.
לגיא יש על הלחי מין כתם אדום קצת בולט ויבש ועכשיו יצא לו אחד כזה על המצח.
לפעמים זה אדום יותר, לפעמים פחות. הייתי אצל רופא עור שאמר שזו סבוריאה קלה ונתן לי משחה הידרואגיסטן, וזה לא עוזר לו.
השאלה אם סבוריאה יכלה להופיע בכל מקום?!?!?!
מה עוד אפשר לעשות?
אולי למישהי יש רופא עור מומחה להמליץ עליו?!?!?
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  12:27 בקבוק בבוקר - נעמה
20/2/2003  13:25 לטלי - סבוריאה - יעלי
20/2/2003  13:54 יעלי, תודה רבה. אני באמת חושבת שאני אקנה את המשחה הזו...כי בלי משחה בנתיים זה לא עובר לו (כבר יותר משבוע). שוב תודה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  13:58 אצלי הם המשיכו עם הבקבוק בבוקר ובערב עד גיל 3 לפחות - איריס גוב
20/2/2003  14:13 אצלנו כמו איריס - גיל 3 ועדיים עם בקבוק, בעיקר בערב - מאמאצ'יקה
20/2/2003  14:20 אצלנו עדי הגדול 3 ו-8 חוד' עדיין שותה תמ"ל., - טלי א.
20/2/2003  14:31 פשוט מנסים :-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  16:12 האם בגיל שנה וחודשיים אפשר לעשות את המעבר לחלב פרה (ל"ת) - לימ
20/2/2003  21:38 לכל העונות הנחמדות, תודה רבה.. - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש