|
20/2/2003 12:28
|
טלי א.
|
מאת:
|
|
רוית- סליחה על ההפרעה, אבל בנות אולי מישהי יכולה להגיד לי איך נראית סבוריאה?
|
כותרת:
|
חיפשתי במנוע חיפוש ויש פה ממש מעט על זה. לגיא יש על הלחי מין כתם אדום קצת בולט ויבש ועכשיו יצא לו אחד כזה על המצח. לפעמים זה אדום יותר, לפעמים פחות. הייתי אצל רופא עור שאמר שזו סבוריאה קלה ונתן לי משחה הידרואגיסטן, וזה לא עוזר לו. השאלה אם סבוריאה יכלה להופיע בכל מקום?!?!?! מה עוד אפשר לעשות? אולי למישהי יש רופא עור מומחה להמליץ עליו?!?!? תודה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|