פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 21:38 רוית מאת:
לכל העונות הנחמדות, תודה רבה.. כותרת:
השכלתי והחכמתי.
אין לי מה למהר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  12:27 בקבוק בבוקר - נעמה
20/2/2003  12:28 רוית- סליחה על ההפרעה, אבל בנות אולי מישהי יכולה להגיד לי איך נראית סבוריאה? - טלי א.
20/2/2003  13:25 לטלי - סבוריאה - יעלי
20/2/2003  13:54 יעלי, תודה רבה. אני באמת חושבת שאני אקנה את המשחה הזו...כי בלי משחה בנתיים זה לא עובר לו (כבר יותר משבוע). שוב תודה (ל"ת) - טלי א.
20/2/2003  13:58 אצלי הם המשיכו עם הבקבוק בבוקר ובערב עד גיל 3 לפחות - איריס גוב
20/2/2003  14:13 אצלנו כמו איריס - גיל 3 ועדיים עם בקבוק, בעיקר בערב - מאמאצ'יקה
20/2/2003  14:20 אצלנו עדי הגדול 3 ו-8 חוד' עדיין שותה תמ"ל., - טלי א.
20/2/2003  14:31 פשוט מנסים :-) - מאמאצ'יקה
20/2/2003  16:12 האם בגיל שנה וחודשיים אפשר לעשות את המעבר לחלב פרה (ל"ת) - לימ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש