פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/2/2003 21:38
רוית
מאת:
לכל העונות הנחמדות, תודה רבה..
כותרת:
השכלתי והחכמתי.
אין לי מה למהר.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/2/2003 12:27
בקבוק בבוקר
-
נעמה
20/2/2003 12:28
רוית- סליחה על ההפרעה, אבל בנות אולי מישהי יכולה להגיד לי איך נראית סבוריאה?
-
טלי א.
20/2/2003 13:25
לטלי - סבוריאה
-
יעלי
20/2/2003 13:54
יעלי, תודה רבה. אני באמת חושבת שאני אקנה את המשחה הזו...כי בלי משחה בנתיים זה לא עובר לו (כבר יותר משבוע). שוב תודה (ל"ת)
-
טלי א.
20/2/2003 13:58
אצלי הם המשיכו עם הבקבוק בבוקר ובערב עד גיל 3 לפחות
-
איריס גוב
20/2/2003 14:13
אצלנו כמו איריס - גיל 3 ועדיים עם בקבוק, בעיקר בערב
-
מאמאצ'יקה
20/2/2003 14:20
אצלנו עדי הגדול 3 ו-8 חוד' עדיין שותה תמ"ל.,
-
טלי א.
20/2/2003 14:31
פשוט מנסים :-)
-
מאמאצ'יקה
20/2/2003 16:12
האם בגיל שנה וחודשיים אפשר לעשות את המעבר לחלב פרה (ל"ת)
-
לימ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש