בערך באותו גיל אם אני לא טועה, שי-קי סרבה להיות עם מישהו אחר ובכתה בכל פעם שיצאתי מהחדר. גם אם היתה משחקת מבסוטית עם מישהו, ואז היתה שומעת או רואה אותי - הלך עליהם... ישר לאמא. בקיצור, נשמע לי טבעי ובסדר. אצלנו זה עבר אחרי כמה ימים. גננת בדימוס מדהימה אחת אמרה לי שזה אומר שהקשר ביננו חזק מאוד עד שכבר בשלב זה היא מעדיפה אותי. מי גאונה של אמא?...(:
|
תוכן התגובה:
|