פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/2/2003 17:16 ליאתיתי מאת:
לירי, גם אצלנו זה היה כותרת:
בערך באותו גיל אם אני לא טועה, שי-קי סרבה להיות עם מישהו אחר ובכתה בכל פעם שיצאתי מהחדר. גם אם היתה משחקת מבסוטית עם מישהו, ואז היתה שומעת או רואה אותי - הלך עליהם... ישר לאמא.
בקיצור, נשמע לי טבעי ובסדר. אצלנו זה עבר אחרי כמה ימים.
גננת בדימוס מדהימה אחת אמרה לי שזה אומר שהקשר ביננו חזק מאוד עד שכבר בשלב זה היא מעדיפה אותי. מי גאונה של אמא?...(:

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  16:24 לא נראה מדאיג - מירי
22/2/2003  18:52 גם לנו אותה תופעה וגם אם החדר רועש מידי היא מאבדת אשתונות מה עושים???!!! (ל"ת) - מעיין של ליב
22/2/2003  18:55 אצלנו זה התחיל בגיל חודשיים בערך ועד היום (10 חודשים) לא עבר... - עידית-ת
22/2/2003  19:25 מותר תשובה משותפת לכולכן? - דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003  19:54 לדרורית היקרה - מעיין של ליב
22/2/2003  20:41 למעיין - ממש מוכר - מירי2
22/2/2003  21:17 ה"מתכון" שנראה לי נכון במידה שפונים לייעוץ הוא: - דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003  21:32 גם אני מכירה את התופעה. דרורית לו הייתי גרה במרכז הייתי מגיעה אליך. אין לי כוח לבכי של הפשושקית. - טלי
22/2/2003  22:09 למירי - מעיין של ליב
23/2/2003  09:08 טלי-אני מציעה שוב לפנות לגורמים ציבוריים ואז העלויות נמוכות מאד (אם בכלל) - דרורית אמיתי-דרור
23/2/2003  09:49 לירי - גם לבתי הייתה חרדת זרים בגיל דומה. מגיל חצי שנה בערך, הפכה לחברותית מאוד - שירן
23/2/2003  10:55 שירן יקריתי. אני לא חושבת שצריך לקחת אחריות ולהגיד שלא צריך להתיעץ. - אלמונית הפעם
23/2/2003  14:55 אלמונית יקרה. ראשית אני שמחה לשמוע שבד"כ דעותיי כן מקובלות עלייך :-). שנית: איש איש כטוב בעיניו יעשה - שירן
23/2/2003  23:12 היי, הגעתי לכתוב אחרי כמה ימי היעדרות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש