פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/2/2003 19:54 מעיין של ליב מאת:
לדרורית היקרה כותרת:
את האמת, לא הבנתי כל כך את תשובתך לגבי פגישה עם ההורים ...?!
אפשר בבקשה לחדד...?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  16:24 לא נראה מדאיג - מירי
22/2/2003  17:16 לירי, גם אצלנו זה היה - ליאתיתי
22/2/2003  18:52 גם לנו אותה תופעה וגם אם החדר רועש מידי היא מאבדת אשתונות מה עושים???!!! (ל"ת) - מעיין של ליב
22/2/2003  18:55 אצלנו זה התחיל בגיל חודשיים בערך ועד היום (10 חודשים) לא עבר... - עידית-ת
22/2/2003  19:25 מותר תשובה משותפת לכולכן? - דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003  20:41 למעיין - ממש מוכר - מירי2
22/2/2003  21:17 ה"מתכון" שנראה לי נכון במידה שפונים לייעוץ הוא: - דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003  21:32 גם אני מכירה את התופעה. דרורית לו הייתי גרה במרכז הייתי מגיעה אליך. אין לי כוח לבכי של הפשושקית. - טלי
22/2/2003  22:09 למירי - מעיין של ליב
23/2/2003  09:08 טלי-אני מציעה שוב לפנות לגורמים ציבוריים ואז העלויות נמוכות מאד (אם בכלל) - דרורית אמיתי-דרור
23/2/2003  09:49 לירי - גם לבתי הייתה חרדת זרים בגיל דומה. מגיל חצי שנה בערך, הפכה לחברותית מאוד - שירן
23/2/2003  10:55 שירן יקריתי. אני לא חושבת שצריך לקחת אחריות ולהגיד שלא צריך להתיעץ. - אלמונית הפעם
23/2/2003  14:55 אלמונית יקרה. ראשית אני שמחה לשמוע שבד"כ דעותיי כן מקובלות עלייך :-). שנית: איש איש כטוב בעיניו יעשה - שירן
23/2/2003  23:12 היי, הגעתי לכתוב אחרי כמה ימי היעדרות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש