פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/2/2003 19:54
מעיין של ליב
מאת:
לדרורית היקרה
כותרת:
את האמת, לא הבנתי כל כך את תשובתך לגבי פגישה עם ההורים ...?!
אפשר בבקשה לחדד...?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/2/2003 16:24
לא נראה מדאיג
-
מירי
22/2/2003 17:16
לירי, גם אצלנו זה היה
-
ליאתיתי
22/2/2003 18:52
גם לנו אותה תופעה וגם אם החדר רועש מידי היא מאבדת אשתונות מה עושים???!!! (ל"ת)
-
מעיין של ליב
22/2/2003 18:55
אצלנו זה התחיל בגיל חודשיים בערך ועד היום (10 חודשים) לא עבר...
-
עידית-ת
22/2/2003 19:25
מותר תשובה משותפת לכולכן?
-
דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003 20:41
למעיין - ממש מוכר
-
מירי2
22/2/2003 21:17
ה"מתכון" שנראה לי נכון במידה שפונים לייעוץ הוא:
-
דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003 21:32
גם אני מכירה את התופעה. דרורית לו הייתי גרה במרכז הייתי מגיעה אליך. אין לי כוח לבכי של הפשושקית.
-
טלי
22/2/2003 22:09
למירי
-
מעיין של ליב
23/2/2003 09:08
טלי-אני מציעה שוב לפנות לגורמים ציבוריים ואז העלויות נמוכות מאד (אם בכלל)
-
דרורית אמיתי-דרור
23/2/2003 09:49
לירי - גם לבתי הייתה חרדת זרים בגיל דומה. מגיל חצי שנה בערך, הפכה לחברותית מאוד
-
שירן
23/2/2003 10:55
שירן יקריתי. אני לא חושבת שצריך לקחת אחריות ולהגיד שלא צריך להתיעץ.
-
אלמונית הפעם
23/2/2003 14:55
אלמונית יקרה. ראשית אני שמחה לשמוע שבד"כ דעותיי כן מקובלות עלייך :-). שנית: איש איש כטוב בעיניו יעשה
-
שירן
23/2/2003 23:12
היי, הגעתי לכתוב אחרי כמה ימי היעדרות
-
אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש