פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/2/2003 21:17 דרורית אמיתי-דרור מאת:
ה"מתכון" שנראה לי נכון במידה שפונים לייעוץ הוא: כותרת:
1. פגישת היכרות אחת עם ההורים (אצל היועץ, בקליניקה).
2. תצפית בתינוק (בסביבתו הטבעית של התינוק: בית, גן, פעוטון...): היועץ יוצא מהקליניקה ונוסע לראות את התינוק!(כתבתי כאן כבר בעבר שלדעתי צריך לראות את הילד תמיד בסביבתו הטבעית ולא בתנאי מעבדה.
יש יועצים שלא יסכימו אתי- אבל לדעתי צריך היועץ לעשות את המאמץ- וזה אכן מכביד טכנית על היועץ- , להתכבד ולצאת מן הקליניקה אל הילד.
לדעתי ומניסיוני זוהי הדרך המקצועית והטובה ביותר לראות ילד בצורה יעילה, אמינה ומעמיקה. הדבר חוסך גם הרבה כסף להורים, שכן בתצפית אחת בילד בסביבתו הטבעית ניתן ללמוד הרבה יותר ממה שניתן ללמוד מכמה וכמה תצפיות בילד בקליניקה של היועץ.
אני, בכל מקרה, עובדת רק כך- ולכן אני נאלצת להגביל את עצמי לייעוץ למשפחות באיזור המרכז.
3. פגישות עם ההורים בקליניקה של היועץ (מספר הפגישות תלוי, כמובן, בכל מקרה- אבל במקרה מסוג זה אין מדובר, לדעתי ועל פי נסיוני, במשהו ארוך טווח).

מקווה שעכשיו אני מובנת יותר.

דרורית אמיתי-דרור
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך
http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  16:24 לא נראה מדאיג - מירי
22/2/2003  17:16 לירי, גם אצלנו זה היה - ליאתיתי
22/2/2003  18:52 גם לנו אותה תופעה וגם אם החדר רועש מידי היא מאבדת אשתונות מה עושים???!!! (ל"ת) - מעיין של ליב
22/2/2003  18:55 אצלנו זה התחיל בגיל חודשיים בערך ועד היום (10 חודשים) לא עבר... - עידית-ת
22/2/2003  19:25 מותר תשובה משותפת לכולכן? - דרורית אמיתי-דרור
22/2/2003  19:54 לדרורית היקרה - מעיין של ליב
22/2/2003  20:41 למעיין - ממש מוכר - מירי2
22/2/2003  21:32 גם אני מכירה את התופעה. דרורית לו הייתי גרה במרכז הייתי מגיעה אליך. אין לי כוח לבכי של הפשושקית. - טלי
22/2/2003  22:09 למירי - מעיין של ליב
23/2/2003  09:08 טלי-אני מציעה שוב לפנות לגורמים ציבוריים ואז העלויות נמוכות מאד (אם בכלל) - דרורית אמיתי-דרור
23/2/2003  09:49 לירי - גם לבתי הייתה חרדת זרים בגיל דומה. מגיל חצי שנה בערך, הפכה לחברותית מאוד - שירן
23/2/2003  10:55 שירן יקריתי. אני לא חושבת שצריך לקחת אחריות ולהגיד שלא צריך להתיעץ. - אלמונית הפעם
23/2/2003  14:55 אלמונית יקרה. ראשית אני שמחה לשמוע שבד"כ דעותיי כן מקובלות עלייך :-). שנית: איש איש כטוב בעיניו יעשה - שירן
23/2/2003  23:12 היי, הגעתי לכתוב אחרי כמה ימי היעדרות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש