בטיפת חלב אמורה להיות יועצת מומחית ובתחנה להתפתחות הילד או בקופת חולים יש מרפאות בעיסוק. אם יש אפשרות לפנות אליהן- זה מצויין ואני ממליצה על כך. באשר לשאלתך לגבי עלות תצפית בילד באופן פרטי בגן הילדים שלו או בביתו: אני יכולה רק לומר שלדעתי יש לראות זאת כפגישה רגילה אחת בקליניקה, עם אותה עלות (למרות שכרוך בכך זמן רב יותר, נסיעות וכו'). כך אני נוהגת. ושוב- העלות הנמוכה ביותר היא בשרות הציבורי, יש שם אנשי מקצוע טובים ואני מציעה לך לפנות לשירותים הרלבנטיים במקום מגורייך. חבל להרגיש מותשת וחסרת כוח ולא להיעזר. דווקא את, כמי שלמדה עבודה סוציאלית, יודעת (לפחות תיאורטית) כמה עזרה מקצועית היא עניין חשוב ויעיל. יום טוב לך ולכל האמהות האחרות, דרורית אמיתי-דרור מומחית לגיל הרך יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp
|
תוכן התגובה:
|