פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/2/2003 22:03 זהר מאת:
לחמם בקערית מים חמימים לא רותחים. ולהקפיא בבקבוק לא מלא, שיישאר מקום לחומר ל"התנפח". (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  17:21 כמה שאלות באותו נושא. - אורנה י.
22/2/2003  17:25 לבר, לא מומחית אבל: - ליאתיתי
22/2/2003  17:28 ולאורנה - ליאתיתי
22/2/2003  23:55 למה לא רותחים? אנחנו כל הזמן מפשירים ככה? הלחצתני. (ל"ת) - ליאתיתי
23/2/2003  01:02 חימום במים רותחים הורס את החיוניות של החלב, ההמלצה נדמה לי , עד 60 מעלות. (ל"ת) - מוזו
23/2/2003  09:37 אתן רוצות להרוג אותי? -זה אומר ש - ליאתיתי
23/2/2003  10:26 נדחפת בשאלה על זמנים של הנקה - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  11:23 ליאתיתי מתוקתי, בואי נסתכל קדימה... - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש