פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 10:26 אמא כמעט כפולה מאת:
נדחפת בשאלה על זמנים של הנקה כותרת:
בו חודשיים וחצי, קצת פחות מ 5 ק"ג ואוכל כל שעתיים (במקרה הטוב, במשך היום). הגישה שלי באופן כללי - לאכול כשר8צים כמובן, אולם לאחרונה התחלתי להסתייג. כבר שמעתי ממספר גורמים (כולל שי זילהרהוש בטלויזיה) שלא להציע אוכל ישר כשהתינוק בוכה. אז ברור שאני מחליפה, בודקת אופציות וכו', אבל אתמול ראיתי שעם משחקים אפשר למשוך גם להפסקה של 3 שעות. השאלה היא אם אני לא מכניסה את הפיצי ללוח זמנים שמן הסתם יותר נוח לי ופחות קשובה לו.
אשמח לעצת החכמים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  17:21 כמה שאלות באותו נושא. - אורנה י.
22/2/2003  17:25 לבר, לא מומחית אבל: - ליאתיתי
22/2/2003  17:28 ולאורנה - ליאתיתי
22/2/2003  22:03 לחמם בקערית מים חמימים לא רותחים. ולהקפיא בבקבוק לא מלא, שיישאר מקום לחומר ל"התנפח". (ל"ת) - זהר
22/2/2003  23:55 למה לא רותחים? אנחנו כל הזמן מפשירים ככה? הלחצתני. (ל"ת) - ליאתיתי
23/2/2003  01:02 חימום במים רותחים הורס את החיוניות של החלב, ההמלצה נדמה לי , עד 60 מעלות. (ל"ת) - מוזו
23/2/2003  09:37 אתן רוצות להרוג אותי? -זה אומר ש - ליאתיתי
23/2/2003  11:23 ליאתיתי מתוקתי, בואי נסתכל קדימה... - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש