בו חודשיים וחצי, קצת פחות מ 5 ק"ג ואוכל כל שעתיים (במקרה הטוב, במשך היום). הגישה שלי באופן כללי - לאכול כשר8צים כמובן, אולם לאחרונה התחלתי להסתייג. כבר שמעתי ממספר גורמים (כולל שי זילהרהוש בטלויזיה) שלא להציע אוכל ישר כשהתינוק בוכה. אז ברור שאני מחליפה, בודקת אופציות וכו', אבל אתמול ראיתי שעם משחקים אפשר למשוך גם להפסקה של 3 שעות. השאלה היא אם אני לא מכניסה את הפיצי ללוח זמנים שמן הסתם יותר נוח לי ופחות קשובה לו. אשמח לעצת החכמים.
|
תוכן התגובה:
|