פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/2/2003 21:53
מסתתרת וקצת מבויישת
מאת:
אנחנו, כולל אני, המשכנו לשתות כרגיל
כותרת:
נכנסנו להריון בצורה לא מתוכננת לגמרי, בהתחלה קצת נבהלתי ששתינו כרגיל, אח"כ הרגיעו אותי שהכמויות ששתינו זניחות (חצי ליטר של בירה פעם בכמה ימים בממוצע). מאז אני לחלוטין לא שותה, והכל בסדר, ההריון תקין.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/2/2003 17:32
לא נראה לי שהוא צריך להפסיק...
-
ליאתיתי
22/2/2003 21:26
לא צריך להפסיק. האלכוהות עוזב את הגוף תוך 24 שעות (ל"ת)
-
טלי
22/2/2003 21:51
גם בזמן הריון לא צריך להתנזר לגמרי
-
מרב ב
23/2/2003 13:11
גראס ותחתוני טנגה
-
בהריון
23/2/2003 13:51
בהריון יקרה
-
מישהי
24/2/2003 11:22
תודה מישהי
-
בהריון
24/2/2003 17:05
אני עישנתי בעצמי בהריון ולא קרה כלום
-
אחרי הריון
25/2/2003 10:48
טוב מה שאת אומרת בהחלט מרגיע....אבל.....
-
בהריון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש