פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 13:11 בהריון מאת:
גראס ותחתוני טנגה כותרת:
לי יש בעיה עם בעלי, הוא לא יכול בלי תחתוני טנגה, וגם חובב גראס לא קטן (לא כל היום, אבל כמה פעמים בשבוע סיגריה בערב עם סרט וידאו...) בשתי הפעמים שנכנסתי להריון הייתי מאוד לחוצה מהענינים האלו. על גראס הצלחתי להגיע איתו להסכם ששבוע לפני הביוץ הוא לא נוגע. בעיני זה לא מספיק אבל זה הכי טוב שהצלחתי להוציא. על להחליף תחתונים אין בכלל על מה לדבר.

טוב, בינתיים הצלחתי להכנס להריון בשתי הפעמים, אבל אני בטוחה שגם בפעם הבאה אני אלחץ מאותם נושאים בדיוק. מה דעתכן ?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  17:32 לא נראה לי שהוא צריך להפסיק... - ליאתיתי
22/2/2003  21:26 לא צריך להפסיק. האלכוהות עוזב את הגוף תוך 24 שעות (ל"ת) - טלי
22/2/2003  21:51 גם בזמן הריון לא צריך להתנזר לגמרי - מרב ב
22/2/2003  21:53 אנחנו, כולל אני, המשכנו לשתות כרגיל - מסתתרת וקצת מבויישת
23/2/2003  13:51 בהריון יקרה - מישהי
24/2/2003  11:22 תודה מישהי - בהריון
24/2/2003  17:05 אני עישנתי בעצמי בהריון ולא קרה כלום - אחרי הריון
25/2/2003  10:48 טוב מה שאת אומרת בהחלט מרגיע....אבל..... - בהריון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש