פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2003 17:05 אחרי הריון מאת:
אני עישנתי בעצמי בהריון ולא קרה כלום כותרת:
ואני מדברת על גראס והילד יצא בריא ונורמלי לחלוטין הייתי אומרת אפילו ילד רגוע וחיובי עם תאבון בריא.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  17:32 לא נראה לי שהוא צריך להפסיק... - ליאתיתי
22/2/2003  21:26 לא צריך להפסיק. האלכוהות עוזב את הגוף תוך 24 שעות (ל"ת) - טלי
22/2/2003  21:51 גם בזמן הריון לא צריך להתנזר לגמרי - מרב ב
22/2/2003  21:53 אנחנו, כולל אני, המשכנו לשתות כרגיל - מסתתרת וקצת מבויישת
23/2/2003  13:11 גראס ותחתוני טנגה - בהריון
23/2/2003  13:51 בהריון יקרה - מישהי
24/2/2003  11:22 תודה מישהי - בהריון
25/2/2003  10:48 טוב מה שאת אומרת בהחלט מרגיע....אבל..... - בהריון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש