פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/2/2003 17:05
אחרי הריון
מאת:
אני עישנתי בעצמי בהריון ולא קרה כלום
כותרת:
ואני מדברת על גראס והילד יצא בריא ונורמלי לחלוטין הייתי אומרת אפילו ילד רגוע וחיובי עם תאבון בריא.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/2/2003 17:32
לא נראה לי שהוא צריך להפסיק...
-
ליאתיתי
22/2/2003 21:26
לא צריך להפסיק. האלכוהות עוזב את הגוף תוך 24 שעות (ל"ת)
-
טלי
22/2/2003 21:51
גם בזמן הריון לא צריך להתנזר לגמרי
-
מרב ב
22/2/2003 21:53
אנחנו, כולל אני, המשכנו לשתות כרגיל
-
מסתתרת וקצת מבויישת
23/2/2003 13:11
גראס ותחתוני טנגה
-
בהריון
23/2/2003 13:51
בהריון יקרה
-
מישהי
24/2/2003 11:22
תודה מישהי
-
בהריון
25/2/2003 10:48
טוב מה שאת אומרת בהחלט מרגיע....אבל.....
-
בהריון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש