|
23/2/2003 14:00
|
Hilla
|
מאת:
|
|
@@@@לגיא, קנינו את הכסא שבמבצע של TOYZ ARE US.
|
כותרת:
|
באנו רק לראות התאהבנו וקנינו. לנו היה קודם את הסלקל של מקסיקוזי. אמנם אין לנו נסיון עם כסאות בטיחות אחרים אבל זה נראה אחל,ה ומאד זול. יש עליו אחריות והוא בתקן אירופאי. באנו עם החוברת של ההנחיות של שילב והוא עונה על כל הצרכים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|