|
22/2/2003 22:54
|
אסתית
|
מאת:
|
|
לגבי תאילנד
|
כותרת:
|
אמנם ביקרתי בתאילנד די מזמן אבל כבר אז היא נראתה לי ארץ די מערבית ובעיקר בבנקוק בה את יכולה למצוא הכל. יש מלונות פאר, אוכל מהיר, קניונים ענקיים, מרכזי קניות, שווקים מעניינים ואפשר להסתובב עם הקטנצי'ק במנשא. לדעתי זו חוויה. לגבי העבודה גם אני חושבת שכדאי להתחיל לחפש ורק כשיש משהו סגור לעזוב. או לחלופין אם יש איזה שהוא תחום שאת רוצה ללמוד וחושבת שיכול לקדם אותך, כדאי לעשות זאת עכשיו. גם לימודים פעם בשבוע יכולים לשנות. אני מובטלת הרבה זמן ולא מוצאת מקום נורמלי שישלב עבודה מעניינת, שעות נורמליות ושכר סביר. אני חושבת ללכת ללמוד שנה הבאה תחום שאני מאוד נמשכת אליו למרות שהמצב הכלכלי שלנו לא משהו, אבל אנחנו מאוד מצמצים במותרות ומצליחים בנתיים לצוף מעל המים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|