פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 12:39 שרון-ש מאת:
הי אלה, כותרת:
הייתי בתאילנד מספר פעמים, בפעם האחרונה עם תינוקת שהייתה אז בת 5 חודשים. האמת? בנגקוק הייתה סיוט. העיר חמה, לחה, מלאת זיהום אוויר ורועשת.

הייתי רוב הזמן במלון פאר ממוזג ונקי, ומכיוון שלא הנקתי פחדתי אפילו להשתמש במים המינרליים שלהם וקניתי פרייה וסוגיו (ארופאים).

באיים הסיפור אחר. יותר נקי, פחות לחוץ ומזוהם. חופי הים מקסימים.

תהני מהנסיעה, אבל תקחי איתך המון גרברים.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  19:53 אלה היקרה - לירון
22/2/2003  20:09 לגבי תאילנד - אנט
22/2/2003  21:04 אלה יקרה - רוית
22/2/2003  21:25 אוי, אני איתך. גם אני מרגישה ככה לפעמים. אולי נעשה קבוצת נשים שהבעלים שלהם כל הזמן בתפקיד ולא נמצאים? (ל"ת) - טלי
22/2/2003  22:54 לגבי תאילנד - אסתית
23/2/2003  06:05 תאילנד ועבודה - דיאנה
23/2/2003  07:59 תודה, אשמח לקבל עוד תגובות וגם לדיאנה ולמי שהיתה בתאילנד - אלה
23/2/2003  08:20 אלה, בנקוק נראתה לי מערבית, - דיאנה
23/2/2003  09:31 לירון תודה רבה לגבי עניין האמבטיה. בתך כבר יושבת או שללא קשר את מושיבה אותה בדפני? - שירן
23/2/2003  10:25 הי שירן - לירון
23/2/2003  10:27 אוף, הלינק לא עבד טוב (אלה, סליחה) - לירון
23/2/2003  11:17 אלה, כתבתי לך בדיון הקודם-אנחנו נסענו - דפנה$
23/2/2003  14:08 אלה, קראתי עכשיו גם את הודעתך השנייה - שרון-ש
23/2/2003  19:46 היי לירון - אז יש לי דפני. לא ידעתי שכך קוראים לזה. - שירן
24/2/2003  09:06 שירן...תעדכני... (ל"ת) - לירון
26/2/2003  11:05 לירון יקרה. אני צריכה לקנות שטיחון לאמבטיה, כי האמבטיה מאוד חלקה וכן בתי תשכשך את רגליה ברצפה הקשה - שירן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש