הייתי בתאילנד מספר פעמים, בפעם האחרונה עם תינוקת שהייתה אז בת 5 חודשים. האמת? בנגקוק הייתה סיוט. העיר חמה, לחה, מלאת זיהום אוויר ורועשת.
הייתי רוב הזמן במלון פאר ממוזג ונקי, ומכיוון שלא הנקתי פחדתי אפילו להשתמש במים המינרליים שלהם וקניתי פרייה וסוגיו (ארופאים).
באיים הסיפור אחר. יותר נקי, פחות לחוץ ומזוהם. חופי הים מקסימים.
תהני מהנסיעה, אבל תקחי איתך המון גרברים.
|
תוכן התגובה:
|