|
23/2/2003 19:46
|
שירן
|
מאת:
|
|
היי לירון - אז יש לי דפני. לא ידעתי שכך קוראים לזה.
|
כותרת:
|
אצלי זה אכן בתוך האמבטיה שלה. תודה רבה על תגובתך, וגם על הלינק. לו ידעתי שתחזרי לדיון הקודם "שלנו" הייתי ממשיכה להגיב שם. לא הייתי בטוחה שתחזרי לשם.
בכל אופן, תודה רבה. אני צריכה לחשוב על הדפני בנפרד בתוך האמבטיה הרגילה. לא בא לי להירטב עכשיו בחורף, כשאני עושה לא אמבטיה (כאילו שאני יוצאת יבשה מהאמבטיות הנוכחיות שלה. היא משפריצה עם הרגליים חופשי).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|