פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/2/2003 11:05 שירן מאת:
לירון יקרה. אני צריכה לקנות שטיחון לאמבטיה, כי האמבטיה מאוד חלקה וכן בתי תשכשך את רגליה ברצפה הקשה כותרת:
אולי צריך למלא לפחות מעט מים באמבטיה (ואז...הלך החיסכון), וכן המקלחת צריכה להיות מאוד מהירה כי עכשיו חורף, או להשפריץ עם השפופרת ללא הרף. :-)

אעדכן. תודה יקירתי...


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/2/2003  19:53 אלה היקרה - לירון
22/2/2003  20:09 לגבי תאילנד - אנט
22/2/2003  21:04 אלה יקרה - רוית
22/2/2003  21:25 אוי, אני איתך. גם אני מרגישה ככה לפעמים. אולי נעשה קבוצת נשים שהבעלים שלהם כל הזמן בתפקיד ולא נמצאים? (ל"ת) - טלי
22/2/2003  22:54 לגבי תאילנד - אסתית
23/2/2003  06:05 תאילנד ועבודה - דיאנה
23/2/2003  07:59 תודה, אשמח לקבל עוד תגובות וגם לדיאנה ולמי שהיתה בתאילנד - אלה
23/2/2003  08:20 אלה, בנקוק נראתה לי מערבית, - דיאנה
23/2/2003  09:31 לירון תודה רבה לגבי עניין האמבטיה. בתך כבר יושבת או שללא קשר את מושיבה אותה בדפני? - שירן
23/2/2003  10:25 הי שירן - לירון
23/2/2003  10:27 אוף, הלינק לא עבד טוב (אלה, סליחה) - לירון
23/2/2003  11:17 אלה, כתבתי לך בדיון הקודם-אנחנו נסענו - דפנה$
23/2/2003  12:39 הי אלה, - שרון-ש
23/2/2003  14:08 אלה, קראתי עכשיו גם את הודעתך השנייה - שרון-ש
23/2/2003  19:46 היי לירון - אז יש לי דפני. לא ידעתי שכך קוראים לזה. - שירן
24/2/2003  09:06 שירן...תעדכני... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש