|
26/2/2003 11:05
|
שירן
|
מאת:
|
|
לירון יקרה. אני צריכה לקנות שטיחון לאמבטיה, כי האמבטיה מאוד חלקה וכן בתי תשכשך את רגליה ברצפה הקשה
|
כותרת:
|
אולי צריך למלא לפחות מעט מים באמבטיה (ואז...הלך החיסכון), וכן המקלחת צריכה להיות מאוד מהירה כי עכשיו חורף, או להשפריץ עם השפופרת ללא הרף. :-)
אעדכן. תודה יקירתי...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|