פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 00:16 שרון-ש מאת:
ריגשי יקרה כותרת:
ההודעה שלך מאוד נוגעת ללב.
יש לי כמה דברים ש(אולי) ירגיעו אותך. הראשון הוא, שהתינוק משתפר פלאים לרוב בגיל שלושה חודשים. הוא מסתגל לשגרה מתחיל לחייך ולזהות ולהיות פחות עובר ויותר תינוק. ניתן לשחק איתו יותר, הוא ישן יותר טוב בלילות ועוד. כמובן שהוא לא הופך לילד קטן והשינוי הוא לא בן לילה (ולא אצל כולם יש להוסיף למען האמת), אבל בכל זאת. שמעתי לא מעט אמהות אומרות ש"בדיוק כשהתחילו להינות מהתינוק נאלצו לחזור לעבודה".

ההרגעה השנייה היא, שהרבה מאד אמהות מרגישות כמוך. גם אם הילד שקט ומופלא זה קשה. קשה מאוד לטפל ביצור חדש ותובעני כל כך, גם אם אוהבים אותו עד עמקי הנשמה, 24 שעות ביממה. בטח שקשה. אני ממש הרגשתי בהתחלה שאיבדתי את עצמי ושקעתי באמהות הטוטאלית הזאת, בוודאי שזה קשה. עדיין לא ברור לי איך מחזירים את החיים למסלול "נורמאלי" כלשהוא, שבו גם לי יש מקום כאדם בוגר עצמאי ולא רק כאם.

ולהצעות המעשיות יותר - אם מאוד חשוב לך עבור עצמך לצאת לעבודה, עשי זאת. אל תרגישי אומללה בבית. הרבה מאוד תינוקות גדלים עם מטפלת. אם את יכולה לשבת עוד בבית עם התינוקת, אולם לא באופן טוטאלי כמקודם, עדיף.
מצאי בייביסיטר טובה מאוד, השאירי את הקטנה למשך שעה-שעתיים-שלוש, כמה שנחוץ לך, גם אם מידי יום ביומו, וצאי. אני בטוחה שתמצאי מה לעשות בזמן הזה, ותחושת האוורור מחוללת פלאים.

מקווה שעזרתי לך במעט. מאחלת לך הנאה מהאמהות.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש