פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 05:51 דיאנה מאת:
אז איפה הם התינוקות ההם כותרת:
שרגועים כל היום והאמא מחייכת בשלווה, לבושה טיפ-טופ בלי שום חיתול עם סימני פליטה על הכתף, פשוט מתמוגגת בהנאה אמהית כל הזמן...
לא שאין כאלה. בני השני היה הרבה יותר רגוע בחודשיו הראשונים מילדתי הגדולה. ואולי אני הייתי אמא מנוסה ורגועה יותר? מי יודע.
אני מסכימה עם קודמותי. ראשית ייתכן שכן יש לה בעיה. חפשי מידע על דברים כמו תחושתיות יתר, רגישות יתר וכדומה. יש תינוקות שרגישים יותר מאחרים לכל גרוי מהסביבה. יש תינוקות שקשה להם יותר מאשר לאחרים להסתגל לחיים מחוץ לרחם וכל דבר מפחיד אותם. יש תינוקות שבוכים יותר מאחרים. בספר של פנלופה ליץ' "התינוק והילד" יש תאור של טיפוסי התינוקות האלה, הקשים יותר לטיפול מאחרים, והנחיות כיצד להתמודד עם האתגר של גידולם.
ייתכן גם שאלה פשוט כאבי הקוליק ("גזים") כפי שכבר נאמר כאן, ושאפשר להקל עליהם. אם את מניקה יתכן שאפשר לפתור את הבעיה על ידי שיפור טכניקת ההנקה או שינוי התזונה שלך, ואם לא ייתכן שאפשר להקל עליה על ידי שינוי התמ"ל שהיא מקבלת.
לגבי היציאה מהבית, אני לא בטוחה שזה מה שיעזור. כלומר בטח שכדאי לך מאד להשאיר אותה מדי פעם עם מישהו שאת סומכת עליו ולהתאוורר. אבל תמיד תחזרי אליה, והבעיות ישובו. כדאי שתפתרי את הבעיה איתה כך שתהני מהזמן שלכן ביחד. אישית גיליתי לא פעם שלמרות הדעה הרווחת על מילוי מצברים בעבודה וחזרה מלאת אנרגיות לתינוק, קשה לי יותר לטפל בתינוק במשך הכמה שעות בין חזרתי הביתה לבין חזרתו של בעלי, לעומת יום שלם של בילוי עם התינוק. כך שיציאה לעבודה היא לא תרופת קסם שפתאום תגרום לכן להנות ביחד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש