|
23/2/2003 07:50
|
מישהי
|
מאת:
|
|
גם אני קצת ריגשי
|
כותרת:
|
ריגשי יקרה. גם הילד שלי בן חודשיים וגם אני מותשת ותוהה איך חשבתי לפני הלידה שארצה להיות איתו בבית שנה לפחות (בתנאי שנסתדר כלכלית). יש ימים בהם גם אני מחכה שבעלי יחזור הביתה מהעבודה ומרחמת על עצמי. את לא אמא רעה וגם אני לא אמא רעה. תכניות אפשר לשנות. היום אני כמעט בטוחה שלא אניק מעבר לחצי שנה למרות שלפני הלידה זו נראתה לי תקופה קצרה. קל לתכנן תכנונים אבל לא קורה כלום אם משנים אותם. מה שחשוב זה להיות רגועה ושפויה. אני יודעת למה הוא בוכה, ברוב הפעמים, ובכל זאת זה מתיש. תפרגני לעצמך וקחי עזרה, כמו שהציעו לך. תנסי להרגע ואולי גם היא תרגע ותבכה פחות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|