|
23/2/2003 09:39
|
נועה ברקת
|
מאת:
|
|
תינוקת שרוצה כל כך הרבה
|
כותרת:
|
נשמע שיש לך אחד מאותן התינוקות האלו ש"קופצים" מהר אל העולם - ערניים, תובעניים, מגיבים חזק על כל גירוי חיצוני וכמובן בוכים הרבה. תינוק כזה מתפתח בדרך כלל מהר יותר מחבריו והופך להיות פעוט סקרן וקופצני ואחר כך ילד אינטליגנטי מאד שיאתגר אותך בשאלות אינסופיות. תחשבי על התינוקת שלך שיש לה אולי אופי כזה והיא לגמרי תלויה במישהו מבחוץ שיעזור לה, גם את היית בוכה הרבה אם זה היה קורה לך. החדשות הטובות הן שבעוד זמן לא רב היא תתחיל לשלוט יותר ויותר בגופה וזה יקנה לה תחושת ביטחון ועצמאות וסביר להניח שהיא תהיה לגמרי מאושרת. מה את יכולה לעשות בינתיים: לדאוג לה למינון נמוך דווקא של גירויים מבחוץ (בלי טלוויזיה אם אפשר, צבעים רכים דווקא, מינון מבוקר של רעשים ובגדים נעימים ורכים ללבוש) - האמת שזה פשוט עושה טוב לרוב התינוקות ובמיוחד לאלו ש"בולעים" את העולם במהירות. למצוא זמן לעצמך שבו תמלאי מצברים ותהיי לבד או עם אנשים מבוגרים שפויים, רצוי בית קפה איכותי...
מטפלת לא תפתור את בעייתה של בתך, גם היא תאלץ להתמודד עם קשייה וללא ספק היא תעשה זאת עם פחות אכפתיות ואהבה ממך. מה גם שאם התקופה הגרועה ביותר כבר מאחורייך, למה שהיא תהנה ולא את? מאחלת לך הרבה הצלחה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|