פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 09:39 נועה ברקת מאת:
תינוקת שרוצה כל כך הרבה כותרת:
נשמע שיש לך אחד מאותן התינוקות האלו ש"קופצים" מהר אל העולם - ערניים, תובעניים, מגיבים חזק על כל גירוי חיצוני וכמובן בוכים הרבה.
תינוק כזה מתפתח בדרך כלל מהר יותר מחבריו והופך להיות פעוט סקרן וקופצני ואחר כך ילד אינטליגנטי מאד שיאתגר אותך בשאלות אינסופיות.
תחשבי על התינוקת שלך שיש לה אולי אופי כזה והיא לגמרי תלויה במישהו מבחוץ שיעזור לה, גם את היית בוכה הרבה אם זה היה קורה לך.
החדשות הטובות הן שבעוד זמן לא רב היא תתחיל לשלוט יותר ויותר בגופה וזה יקנה לה תחושת ביטחון ועצמאות וסביר להניח שהיא תהיה לגמרי מאושרת.
מה את יכולה לעשות בינתיים:
לדאוג לה למינון נמוך דווקא של גירויים מבחוץ (בלי טלוויזיה אם אפשר, צבעים רכים דווקא, מינון מבוקר של רעשים ובגדים נעימים ורכים ללבוש) - האמת שזה פשוט עושה טוב לרוב התינוקות ובמיוחד לאלו ש"בולעים" את העולם במהירות.
למצוא זמן לעצמך שבו תמלאי מצברים ותהיי לבד או עם אנשים מבוגרים שפויים, רצוי בית קפה איכותי...

מטפלת לא תפתור את בעייתה של בתך, גם היא תאלץ להתמודד עם קשייה וללא ספק היא תעשה זאת עם פחות אכפתיות ואהבה ממך. מה גם שאם התקופה הגרועה ביותר כבר מאחורייך, למה שהיא תהנה ולא את?
מאחלת לך הרבה הצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש