פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 10:09 אמא כמעט כפולה מאת:
אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) כותרת:
הילדה ה"גדולה" בת עוד מעט שנתיים והקטן חודשיים וחצי. כל הזמן ניסיתי לדאוג שהגדולה לא תבכה (נעשתה קצת בכיינית) אבל היום בבוקר (אחרי לילה לא לילה עם השניים, כשלבעלי יום עבודה מאוד מכריע היום ולא רציתי שיקום הרבה) הגעתי למסקנה שהילדים הבכורים שלנו (בכל אופן במשפחה שלי) פשוט מ פ ו נ ק י ם !!!
האם אני מחמירה עם הגדולה? בלילה היא קוראת לי ואם אני שניה מתמהמהת היא קוראת לאבא, והוא שיותר קל לו לקום בלילות מתייצב תוך דקה, וכך לדעתי (בנוסף לזמינותנו הרבה בסיטואציות אחרות) הופכים אותה למפונקת.
נראה לי שבגיל כזה הם כבר יכולים, לכל הפחות ללמוד דחיה (קצרה מאוד כמובן) של סיפוקים. האם אני צודקת, או מגזימה? קשה לי להעביר בכתב את הרגשות שלי של נושא הפינוק אבל אם היא רוצה קרטיב, היא רוצה אותו באותה הש
ניה, ושניה אח"כ אולי משהו אחר וכך הלאה, העיקר שנעמוד דום לדרישותיה. אנא, אשמח לשמוע תגובות.

ומילה לרגשי:
קודם כל הגיעה העת להכיר בעובדות:
1. התינוקות שלנו הם לא מה שאנו תמיד מפנטזים שיהיו.
2. הילדים של השכנים תמיד נראים רגועים יותר.
3. תבחני את רגשותיך עוד כחודש, אז גם יעברו "צרות הבטן".
4. להכיר בעובדה שאינך מסוגלת להשאר בבית (אם תגיעי אליה) אינה עושה אותך אמא פחות טובה. סביר להניח שאם את קשובה לעצמך, תהיי גם קשובה לילדייך.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש