פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 10:09 מעיין של ליב מאת:
ריגשי ל'ה כותרת:
ואו מאיפה מתחילים?
טוב אז דבר ראשון שקראתי את דברייך התחשק לי נורא לחבק אותך חזק והבנתי אותך כי כולנו עוברות את אותם תהליכים והם דומים כי מאז שהפיצים הגיחו לעולם גילינו על עצמינו מקומות שלא ידענו מעולם שקיימים ואין לנו כל כך זמן לחקור עצמינו עכשיו כי אנחנו רק בנתינה הרגש צף למעלה כמו שמן מעל מים והעצבים חשופים כמו ורידים ללא עור מעל, חבקי את עצמך חזק ודעי שאת עושה למענך ולמען משפחתך את הטוב שרק אפשר , צאי לעבוד וכך תוכלי להכיר עוד מקום ששיך לך מלבד האמהות , גם הקטנים זקוקים לחופש מאיתנו ואם תמצאי מטפלת טובה היא תתרום לך בזה שהיא תתן מעצמה דברים שלא הכרת אז תני צאנס לדברים ותראי שהכל יזרום .
עוד טיפ אחרון חלקי הכל למטרות קטנות ולא כגוש שלג אחד גדול ואז יותר קל אפילו לקחת דף לבן ועפרון וכתבי לך לפעמים ויזואלית זה מאוד עוזר ומרגיע.
שיהיה נעים ורק טוב
מעיין.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש