|
23/2/2003 10:09
|
מעיין של ליב
|
מאת:
|
|
ריגשי ל'ה
|
כותרת:
|
ואו מאיפה מתחילים? טוב אז דבר ראשון שקראתי את דברייך התחשק לי נורא לחבק אותך חזק והבנתי אותך כי כולנו עוברות את אותם תהליכים והם דומים כי מאז שהפיצים הגיחו לעולם גילינו על עצמינו מקומות שלא ידענו מעולם שקיימים ואין לנו כל כך זמן לחקור עצמינו עכשיו כי אנחנו רק בנתינה הרגש צף למעלה כמו שמן מעל מים והעצבים חשופים כמו ורידים ללא עור מעל, חבקי את עצמך חזק ודעי שאת עושה למענך ולמען משפחתך את הטוב שרק אפשר , צאי לעבוד וכך תוכלי להכיר עוד מקום ששיך לך מלבד האמהות , גם הקטנים זקוקים לחופש מאיתנו ואם תמצאי מטפלת טובה היא תתרום לך בזה שהיא תתן מעצמה דברים שלא הכרת אז תני צאנס לדברים ותראי שהכל יזרום . עוד טיפ אחרון חלקי הכל למטרות קטנות ולא כגוש שלג אחד גדול ואז יותר קל אפילו לקחת דף לבן ועפרון וכתבי לך לפעמים ויזואלית זה מאוד עוזר ומרגיע. שיהיה נעים ורק טוב מעיין.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|