|
23/2/2003 23:51
|
שרי
|
מאת:
|
|
אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך....
|
כותרת:
|
לא קיבלתי את זה כנזיפה, אבל רגשי שאלה כאן משהו מאוד חשוב ומשמעותי עבורה ואנחנו קצת נסחפנו כאן בתשבוחות עצמיות ולא התייחסנו למצוקה שלה ולכן התנצלתי....
ורגשי יקרה - לא הוספתי דבר כי אין מה להוסיף - נאמרו כאן דברים חכמים ואני רק מאחלת לך שתשכילי למצוא לעצמך מוצא מסבך הרגשות הזה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|