פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2003 22:54 סאלוש מאת:
גם שלי בוכה הרבה כותרת:
וגם בת עשרה שבועות, כלומר חודשיים ושבוע.
אני תמיד חושבת שאני הכי טובה מכולם בכל דבר (נו, מודה) והייתי בטוחה שהתינוקת שלי לא תבכה הרבה, הרי אני אהיה אמא מושלמת, היא תקבל הכי הרבה תשומת לב ו"ידיים" בעולם, ברור שהיא לא תבכה, נכון?
הפתעה...
היא אכן מקבלת תשומת לב ו"ידיים" בכמויות, גירויים אבל לא יותר מדי, הנקה, שינה על אמא או לידה בחלק מהיממה, ובכל זאת - היו תקופות שהיא היתה בוכה אפילו שמונה שעות ביממה, לא מגזימה (היא היתה על הידיים שלי או של מישהו אחר באותו זמן, אף פעם לא במיטה לבד כשבכתה). גם היום היא בוכה איזה 3-4 שעות ביממה לפחות. היא עולה במשקל נפלא ואין לה שום בעיה רפואית.
אבל...
אני בסדר גמור עם זה וזה בד"כ לא מוציא אותי מדעתי.
קראתי את "התינוק יודע" ו"בכי והתקפי זעם" של אלטה סולטר, זו גישה חדשה לבכי של תינוקות ולהורות בכלל, אני מיישמת גם עליה וגם על עצמי (זה חלק חשוב), ואני ממליצה בחום. זו שיטה שנקראת "יעוץ הדדי להערכה מחדש" ויש בארץ סדנאות שלה (זה פעם בשבוע בערב, אפשרי גם לאמהות...) - אני עשיתי סדנא כזו (וגם אחרות, האהובה עלי ביותר היא "הפורום של לנדמרק") וזה הדבר העיקרי שמציל אותי בתקופה הזו. פשוט לא קשה לי עם הבכי. וזה לא רק זה, יתכן שאם תפעלי לפי השיטה הזו אז היא תבכה פחות, או פחות פעמים ביום (יתכן שכן ויתכן שלא, אי אפשר לדעת עד שלא מנסים).
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
25/2/2003  14:58 סאלוש יקרה, - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש