|
25/2/2003 14:58
|
אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
|
מאת:
|
|
סאלוש יקרה,
|
כותרת:
|
אני שמחה שהשוני בציפיות לא מטריד אותך מידי - אשריך ואשרי ילדיך! השיעור הראשון שלומדים כשהופכים להורים (בעיני) הוא שלא הכל בשליטה שלנו, ולא על כל דבר יש לנו השפעה מוחלטת. גם לתינוקות הרכים ביותר יש כבר מה לתרום למצב, וזה מדהים אותי בכל פעם מחדש... רוב אושר, אורית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|