פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/2/2003 14:58 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית מאת:
סאלוש יקרה, כותרת:
אני שמחה שהשוני בציפיות לא מטריד אותך מידי - אשריך ואשרי ילדיך! השיעור הראשון שלומדים כשהופכים להורים (בעיני) הוא שלא הכל בשליטה שלנו, ולא על כל דבר יש לנו השפעה מוחלטת. גם לתינוקות הרכים ביותר יש כבר מה לתרום למצב, וזה מדהים אותי בכל פעם מחדש...
רוב אושר,
אורית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  00:14 ריגשי יקרה - ענת סימון
23/2/2003  00:16 ריגשי יקרה - שרון-ש
23/2/2003  01:16 רגשי יקרה, את לא לבד - אסתית
23/2/2003  05:51 אז איפה הם התינוקות ההם - דיאנה
23/2/2003  07:11 ריגשי יקרה ומילה לשרון - זהר
23/2/2003  07:50 גם אני קצת ריגשי - מישהי
23/2/2003  07:55 אז איך נהיה האמא המושלמת? - אלה
23/2/2003  08:04 ריגשי, מבינה ויצא ארוך... - שרוןש.ז.
23/2/2003  09:39 תינוקת שרוצה כל כך הרבה - נועה ברקת
23/2/2003  09:43 גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי - שירן
23/2/2003  10:09 אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?) - אמא כמעט כפולה
23/2/2003  10:09 ריגשי ל'ה - מעיין של ליב
23/2/2003  11:41 וואו, זהר! - שרון-ש
23/2/2003  14:45 שרון, זהר - תמי
23/2/2003  18:16 ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת) - שרי
23/2/2003  20:14 וגם את, שרי..... :-) (ל"ת) - לירון
23/2/2003  22:56 שניה רגע עם הפרגון - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/2/2003  23:05 צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת) - שרי
23/2/2003  23:14 שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת) - אורית גודקאר
23/2/2003  23:51 אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך.... - שרי
24/2/2003  09:07 אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:54 גם שלי בוכה הרבה - סאלוש
2/3/2003  01:48 תודה אורית - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש