אבל שמעתי כל מיני דעות ולא ממש חיוביות,למרות שנכון שהוא פעיל בנשים קוראות ללדת...אני הייתי מסתפקת במישהו פתוח לקבל ולווא דווקא מבין בעצמו והייתי עושה שילוב של מרפא אלטרנטיבי וגניקולוג/ית נחמדים ולא כפיתיים וכאלה ברוך השם יש.למשל ערן כסיף שעונה כאן מדי פעם,שגית אלון מירושלים ויש עוד .בהצלחה! גילי
|
תוכן התגובה:
|