פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 13:42 גילי אבישי מאת:
לא מכירה אותו אישית כותרת:
אבל שמעתי כל מיני דעות ולא ממש חיוביות,למרות שנכון שהוא פעיל בנשים קוראות ללדת...אני הייתי מסתפקת במישהו פתוח לקבל ולווא דווקא מבין בעצמו והייתי עושה שילוב של מרפא אלטרנטיבי וגניקולוג/ית נחמדים ולא כפיתיים וכאלה ברוך השם יש.למשל ערן כסיף שעונה כאן מדי פעם,שגית אלון מירושלים ויש עוד .בהצלחה! גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  08:18 אולי יש- - ליאת2
23/2/2003  12:06 אני מאד מודה לך יש מישהי שהיתה אצלו ויכולה להמליץ ממקור ראשון? (ל"ת) - סינדי
23/2/2003  13:58 אני מבינה שדוקטור עמוס בר מיעץ פה בפורום - סינדי
24/2/2003  04:50 פרופ' וו יונינג - אמא לשתיים


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש