פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 23:02 מיקה מאת:
אה, וגם יצאו לו שתי שיניים בחודש האחרון...אבל הוא לא נושך.. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  05:41 מיקה, ממה שהבנתי השינה המשותפת הקלה על המצב - דיאנה
23/2/2003  08:45 סובלים מאותה בעיה (ל"ת) - לא ישנה
23/2/2003  09:13 עכשיו התוכן - למיקה ולכולן, אם יש לכן עיצה או שחוויתן את הבעיה - לא ישנה
23/2/2003  13:50 מצטרפת - Hilla
23/2/2003  14:55 גם אצלנו..... - לירון
23/2/2003  15:27 למיקה, הילה, לירון ולכל המצטרפות - ממשיכה לתור אחרי מכנה משותף - לא ישנה
23/2/2003  15:48 יותר מידי מוכר... - אופירה
23/2/2003  22:47 בדיוק אותו סיפור. אבל כרגע נראה שהמצב משתפר (טפו-טפו-טפו) - איילה
23/2/2003  22:53 ואצלנו בנוסף לכל אלו כל הנקה מלווה בנשיכות כואבות... (ל"ת) - עידית-ת
23/2/2003  23:00 תודה לכולן על התגובות, - מיקה
23/2/2003  23:22 ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן) - מיקה
24/2/2003  00:27 מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך - דיאנה
24/2/2003  00:45 תודה דיאנה, - מיקה
24/2/2003  09:05 אוי ברצלונה , ברצלונה.... - לירון
24/2/2003  10:48 אוי לירון, רציתי שהסיפור שלך יהיה נכון - לא ישנה
24/2/2003  10:50 למיקה ולאחרות, שיעבור מהר ותעדכנו כשיהיה שינוי, טוב? (ל"ת) - לא ישנה
24/2/2003  21:06 לי אישית לא מפריע אנונימיות...פשוט לא הבנתי אם את מישהי שאנחנו "מכירות" ולא מזדהה או חדשה...(כל פעם בשם אחר??) תעדכני אם תגלי משהו חדש....:-) (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:51 רק לעדכן שהשינוי בגישה הוא הפתרון האולטימטיבי (לדעתי) - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש