פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/2/2003 23:02
מיקה
מאת:
אה, וגם יצאו לו שתי שיניים בחודש האחרון...אבל הוא לא נושך.. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
23/2/2003 05:41
מיקה, ממה שהבנתי השינה המשותפת הקלה על המצב
-
דיאנה
23/2/2003 08:45
סובלים מאותה בעיה (ל"ת)
-
לא ישנה
23/2/2003 09:13
עכשיו התוכן - למיקה ולכולן, אם יש לכן עיצה או שחוויתן את הבעיה
-
לא ישנה
23/2/2003 13:50
מצטרפת
-
Hilla
23/2/2003 14:55
גם אצלנו.....
-
לירון
23/2/2003 15:27
למיקה, הילה, לירון ולכל המצטרפות - ממשיכה לתור אחרי מכנה משותף
-
לא ישנה
23/2/2003 15:48
יותר מידי מוכר...
-
אופירה
23/2/2003 22:47
בדיוק אותו סיפור. אבל כרגע נראה שהמצב משתפר (טפו-טפו-טפו)
-
איילה
23/2/2003 22:53
ואצלנו בנוסף לכל אלו כל הנקה מלווה בנשיכות כואבות... (ל"ת)
-
עידית-ת
23/2/2003 23:00
תודה לכולן על התגובות,
-
מיקה
23/2/2003 23:22
ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן)
-
מיקה
24/2/2003 00:27
מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך
-
דיאנה
24/2/2003 00:45
תודה דיאנה,
-
מיקה
24/2/2003 09:05
אוי ברצלונה , ברצלונה....
-
לירון
24/2/2003 10:48
אוי לירון, רציתי שהסיפור שלך יהיה נכון
-
לא ישנה
24/2/2003 10:50
למיקה ולאחרות, שיעבור מהר ותעדכנו כשיהיה שינוי, טוב? (ל"ת)
-
לא ישנה
24/2/2003 21:06
לי אישית לא מפריע אנונימיות...פשוט לא הבנתי אם את מישהי שאנחנו "מכירות" ולא מזדהה או חדשה...(כל פעם בשם אחר??) תעדכני אם תגלי משהו חדש....:-) (ל"ת)
-
לירון
24/2/2003 22:51
רק לעדכן שהשינוי בגישה הוא הפתרון האולטימטיבי (לדעתי)
-
מיקה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש