פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/2/2003 23:22 מיקה מאת:
ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן) כותרת:
פשוט רציתי לשתף אתכן במחשבה שבערך כל יום אני משנה את עמדתי בקשר ל"בעיתיות" של התינוק. (שאלה יהיו הבעיות הגדולות שלנו). פשוט אתמול ישנו ביחד כולנו, פיתחתי תנוחה נוחה חגב (שכיבה על הגב/צד והתינוק לא עליי אלא על הכרית ליד) ולראשונה מזה זמן ישנתי לא רע, כך שהיום הגעתי למסקנה שחלק מהדיכאון הקל שתוקף אותי לאחרונה, זה האכזבה המתמדת משנת הלילה של התינוק (ראו את שלל הודעותיי/זעקותיי הקודמות) ופשוט היום נמאס לי שהמדד לתינוק "טוב" הוא השינה שלו ("נו, הוא כבר ישן לילה שלם?"...בגיל שבוע כבר שאלו אותי) אז לא, הוא לא ישן, ואני באמת שלא איכפת לי לקום בשבילו, והוא התינוק הכי מקסים בעולם ושמח ומצחיק ובריון (באמת) אז אם השינה המוטרפת בזאת לא מרמזת על בעיה כלשהי או קושי שלו- אז אני בשימחה אמלא לו את הצורך הזה לציצי תכוף בלילה. וכשהסברתי לבעלי, הוא אמר שהוא רק רצה שננסה לשנות את הדפוס הזה כדי שאני אשן כבר. אז כרגע אני באופטימיות, או לפחות בהתבוננות יותר בונה על החיים...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  05:41 מיקה, ממה שהבנתי השינה המשותפת הקלה על המצב - דיאנה
23/2/2003  08:45 סובלים מאותה בעיה (ל"ת) - לא ישנה
23/2/2003  09:13 עכשיו התוכן - למיקה ולכולן, אם יש לכן עיצה או שחוויתן את הבעיה - לא ישנה
23/2/2003  13:50 מצטרפת - Hilla
23/2/2003  14:55 גם אצלנו..... - לירון
23/2/2003  15:27 למיקה, הילה, לירון ולכל המצטרפות - ממשיכה לתור אחרי מכנה משותף - לא ישנה
23/2/2003  15:48 יותר מידי מוכר... - אופירה
23/2/2003  22:47 בדיוק אותו סיפור. אבל כרגע נראה שהמצב משתפר (טפו-טפו-טפו) - איילה
23/2/2003  22:53 ואצלנו בנוסף לכל אלו כל הנקה מלווה בנשיכות כואבות... (ל"ת) - עידית-ת
23/2/2003  23:00 תודה לכולן על התגובות, - מיקה
23/2/2003  23:02 אה, וגם יצאו לו שתי שיניים בחודש האחרון...אבל הוא לא נושך.. (ל"ת) - מיקה
24/2/2003  00:27 מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך - דיאנה
24/2/2003  00:45 תודה דיאנה, - מיקה
24/2/2003  09:05 אוי ברצלונה , ברצלונה.... - לירון
24/2/2003  10:48 אוי לירון, רציתי שהסיפור שלך יהיה נכון - לא ישנה
24/2/2003  10:50 למיקה ולאחרות, שיעבור מהר ותעדכנו כשיהיה שינוי, טוב? (ל"ת) - לא ישנה
24/2/2003  21:06 לי אישית לא מפריע אנונימיות...פשוט לא הבנתי אם את מישהי שאנחנו "מכירות" ולא מזדהה או חדשה...(כל פעם בשם אחר??) תעדכני אם תגלי משהו חדש....:-) (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:51 רק לעדכן שהשינוי בגישה הוא הפתרון האולטימטיבי (לדעתי) - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש