|
23/2/2003 23:22
|
מיקה
|
מאת:
|
|
ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן)
|
כותרת:
|
פשוט רציתי לשתף אתכן במחשבה שבערך כל יום אני משנה את עמדתי בקשר ל"בעיתיות" של התינוק. (שאלה יהיו הבעיות הגדולות שלנו). פשוט אתמול ישנו ביחד כולנו, פיתחתי תנוחה נוחה חגב (שכיבה על הגב/צד והתינוק לא עליי אלא על הכרית ליד) ולראשונה מזה זמן ישנתי לא רע, כך שהיום הגעתי למסקנה שחלק מהדיכאון הקל שתוקף אותי לאחרונה, זה האכזבה המתמדת משנת הלילה של התינוק (ראו את שלל הודעותיי/זעקותיי הקודמות) ופשוט היום נמאס לי שהמדד לתינוק "טוב" הוא השינה שלו ("נו, הוא כבר ישן לילה שלם?"...בגיל שבוע כבר שאלו אותי) אז לא, הוא לא ישן, ואני באמת שלא איכפת לי לקום בשבילו, והוא התינוק הכי מקסים בעולם ושמח ומצחיק ובריון (באמת) אז אם השינה המוטרפת בזאת לא מרמזת על בעיה כלשהי או קושי שלו- אז אני בשימחה אמלא לו את הצורך הזה לציצי תכוף בלילה. וכשהסברתי לבעלי, הוא אמר שהוא רק רצה שננסה לשנות את הדפוס הזה כדי שאני אשן כבר. אז כרגע אני באופטימיות, או לפחות בהתבוננות יותר בונה על החיים...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|