|
24/2/2003 00:27
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך
|
כותרת:
|
לפעמים החברה גורמת לנו לפתח ציפיות לא מציאותיות, ולכן להתאכזב או לחשוב שיש בעיה כשלמעשה הכל בסדר ונורמלי. אם מצאת דרך להתמודד עם ההתעוררויות ולהצליח גם לישון, עזבי את כל השאלות "הוא כבר ישן לילה שלם?" למיניהן. עוד יהיו הרבה שאלות שתצטרכי לסנן ולדאוג לכך שלא יגיעו אליך וידאיגו אותך - "הוא כבר הולך? מדבר? נגמל מהנקה? נגמל מחיתולים?" עם שלל דוגמאות של התינוקות "שלהם" שכבר ביצעו את הפעילויות האמורות כשהיו צעירים בהרבה מהתינוק שלך. לגבי המוצקים - אני לא חושבת שהתינוק זקוק להם, במיוחד אם הוא לא מראה סימנים כאלה, והצעתי זאת רק כי אולי זה יגרום לתינוק לישון יותר שעות רצוף - שוב, לא בגלל שאני חושבת שהוא זקוק לכך, אלא כדי להקל עליך. אם מצאת דרך להתמודד עם ההתעוררויות בלי שזה מקשה עליך, עדיף שתמתיני לסימני המוכנות שלו. נראה שעברתם הרבה שינויים בזמן האחרון - מעבר, שיניים וכו'. כל אחד מהם יכול לגרום לתינוק להתעורר יותר בלילה. כך זה אצל בני - כל שינוי והפרעה גורמים לו להתחיל להתעורר בלילות, עד שהעניינים נרגעים וחוזרים לשגרה. בסופו של דבר זה משתפר והשינויים מפריעים פחות לשנת הלילה. אני מספרת כאן בזהירות רבה, עם הרבה שום חמסה ובצל, שבזמן הטיול שעשינו לאורלנדו וגם לאחר שחזרנו בר ישן לילה רצוף, בעוד שבעבר כל שינוי כזה גרם לו להתעורר פעמים רבות בלילה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|