פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2003 00:27 דיאנה מאת:
מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך כותרת:
לפעמים החברה גורמת לנו לפתח ציפיות לא מציאותיות, ולכן להתאכזב או לחשוב שיש בעיה כשלמעשה הכל בסדר ונורמלי. אם מצאת דרך להתמודד עם ההתעוררויות ולהצליח גם לישון, עזבי את כל השאלות "הוא כבר ישן לילה שלם?" למיניהן. עוד יהיו הרבה שאלות שתצטרכי לסנן ולדאוג לכך שלא יגיעו אליך וידאיגו אותך - "הוא כבר הולך? מדבר? נגמל מהנקה? נגמל מחיתולים?" עם שלל דוגמאות של התינוקות "שלהם" שכבר ביצעו את הפעילויות האמורות כשהיו צעירים בהרבה מהתינוק שלך.
לגבי המוצקים - אני לא חושבת שהתינוק זקוק להם, במיוחד אם הוא לא מראה סימנים כאלה, והצעתי זאת רק כי אולי זה יגרום לתינוק לישון יותר שעות רצוף - שוב, לא בגלל שאני חושבת שהוא זקוק לכך, אלא כדי להקל עליך. אם מצאת דרך להתמודד עם ההתעוררויות בלי שזה מקשה עליך, עדיף שתמתיני לסימני המוכנות שלו.
נראה שעברתם הרבה שינויים בזמן האחרון - מעבר, שיניים וכו'. כל אחד מהם יכול לגרום לתינוק להתעורר יותר בלילה. כך זה אצל בני - כל שינוי והפרעה גורמים לו להתחיל להתעורר בלילות, עד שהעניינים נרגעים וחוזרים לשגרה. בסופו של דבר זה משתפר והשינויים מפריעים פחות לשנת הלילה. אני מספרת כאן בזהירות רבה, עם הרבה שום חמסה ובצל, שבזמן הטיול שעשינו לאורלנדו וגם לאחר שחזרנו בר ישן לילה רצוף, בעוד שבעבר כל שינוי כזה גרם לו להתעורר פעמים רבות בלילה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  05:41 מיקה, ממה שהבנתי השינה המשותפת הקלה על המצב - דיאנה
23/2/2003  08:45 סובלים מאותה בעיה (ל"ת) - לא ישנה
23/2/2003  09:13 עכשיו התוכן - למיקה ולכולן, אם יש לכן עיצה או שחוויתן את הבעיה - לא ישנה
23/2/2003  13:50 מצטרפת - Hilla
23/2/2003  14:55 גם אצלנו..... - לירון
23/2/2003  15:27 למיקה, הילה, לירון ולכל המצטרפות - ממשיכה לתור אחרי מכנה משותף - לא ישנה
23/2/2003  15:48 יותר מידי מוכר... - אופירה
23/2/2003  22:47 בדיוק אותו סיפור. אבל כרגע נראה שהמצב משתפר (טפו-טפו-טפו) - איילה
23/2/2003  22:53 ואצלנו בנוסף לכל אלו כל הנקה מלווה בנשיכות כואבות... (ל"ת) - עידית-ת
23/2/2003  23:00 תודה לכולן על התגובות, - מיקה
23/2/2003  23:02 אה, וגם יצאו לו שתי שיניים בחודש האחרון...אבל הוא לא נושך.. (ל"ת) - מיקה
23/2/2003  23:22 ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן) - מיקה
24/2/2003  00:45 תודה דיאנה, - מיקה
24/2/2003  09:05 אוי ברצלונה , ברצלונה.... - לירון
24/2/2003  10:48 אוי לירון, רציתי שהסיפור שלך יהיה נכון - לא ישנה
24/2/2003  10:50 למיקה ולאחרות, שיעבור מהר ותעדכנו כשיהיה שינוי, טוב? (ל"ת) - לא ישנה
24/2/2003  21:06 לי אישית לא מפריע אנונימיות...פשוט לא הבנתי אם את מישהי שאנחנו "מכירות" ולא מזדהה או חדשה...(כל פעם בשם אחר??) תעדכני אם תגלי משהו חדש....:-) (ל"ת) - לירון
24/2/2003  22:51 רק לעדכן שהשינוי בגישה הוא הפתרון האולטימטיבי (לדעתי) - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש