פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2003 22:45 סאלוש מאת:
גם אני עברתי את זה... כותרת:
וזה לא היה בזמנים ה"ידועים" של קפיצות גדילה - זה היה בגיל חודשיים. במשך יומיים הקטנה שלי לא ירדה לי מהציץ. לילה אחד הנקתי אותה שעה אחרי שעה במשך שמונה שעות... זו היתה תחושה נוראית - היא רעבה ובקושי יוצא לה :( אבל שלוק אחרי שלוק העקשנית הזו לא ויתרה, וזה עבר והיא שוב חזרה לינוק כל שלוש, ארבע, חמש או שש שעות, צד אחד כל פעם. זה עובר. רק לעקוב באמת שיש מספיק פיפי וקקי (כלומר לא מתייבשת). בהצלחה! עכשיו בגיל עשרה שבועות אני כבר מאוד אוהבת להניק ונורא שמחה שלא הפסקתי, למרות שלא היה דבר שרציתי יותר (מלהפסיק) אבל מכיון שאני פנטית להנקה לא היתה לי ברירה :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/2/2003  09:58 חברתי במצב דומה, והיא מוסיפה תחליף. - שירן
23/2/2003  11:07 לא להוסיף תחליף כי אז הייצור יקטן. - Hilla
23/2/2003  11:50 ואיך שומרים על כמות חלב יפה כשהתינוק כבר גדול? - דובת גריזלי
23/2/2003  14:03 תבדקו את כל הגורמים - נתן
23/2/2003  17:36 לדובונת- למה את שואבת? - אלה
24/2/2003  22:58 סאלושקה יקירתי - איזה יופי לראות שאת עוד כאן.. מה עם עדכונים מהשטח? (ל"ת) - שרי
2/3/2003  01:52 שרי מתוקה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש