|
24/2/2003 13:20
|
אורלי של ליאור
|
מאת:
|
|
אנסה לעזור-
|
כותרת:
|
1. קודם כל בקשר לגיל- זה שאומרים שאפשר בגיל חצי שנה להתחיל זה לא מחויב המציאות ובטח שלתינוק יונק שלא נראה מתענין באוכל אין מה להכנס להסטריה. זה בכלל לא כזה תענוג לבשל/לקצוץ/לטחון וכו' ולגלות שהקטנצ'יק עושה פרצוף ולא מעונין... אז אני אומרת להתחיל רגוע. להציע,לנסות ולראות.
2. לגבי מה להתחיל הייתי מציעה גזר שהוא גם מתקתק וגם קל. אח"כ הייתי ממשיכה עם הוספת קישוא אח"כ בצל. (תפו"א אצלנו גרם הקאות ורק בגיל שנה+ חזרנו אליו במסורה) חוץ מזה גם תפוח מבושל או מרוסק, אגס ובננה. (כל אחד לבד קודם ואח"כ לנסות שילובים)
3. חשוב להציע מים גם באמצע האוכל למנוע עצירות (גם עם הרבה מים היא חרבנה גולגולים קשים כמה שבועות...)
4. לגבי מלח - אני בהתחלה לא הוספתי אבל אחרי כמה חודשים התחלתי לשים מעט כי טעמתי וזה היה כזה טפל. הוספתי גם שורש פטרוזיליה ו/או סלרי לבישול כי זה מוסיף טעם נפלא.
זהו,בהצלחה לכולם תנסו,תטעמו ותהנו... (ועוד דבר תוכלו למצוא המון דיונים ורעיונות נוספים בעזרת חיפוש במנוע)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|