פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/2/2003 13:20 אורלי של ליאור מאת:
אנסה לעזור- כותרת:
1. קודם כל בקשר לגיל- זה שאומרים שאפשר בגיל חצי שנה להתחיל זה לא מחויב
המציאות ובטח שלתינוק יונק שלא נראה מתענין באוכל אין מה להכנס להסטריה.
זה בכלל לא כזה תענוג לבשל/לקצוץ/לטחון וכו' ולגלות שהקטנצ'יק עושה פרצוף
ולא מעונין... אז אני אומרת להתחיל רגוע. להציע,לנסות ולראות.

2. לגבי מה להתחיל הייתי מציעה גזר שהוא גם מתקתק וגם קל.
אח"כ הייתי ממשיכה עם הוספת קישוא אח"כ בצל. (תפו"א אצלנו גרם
הקאות ורק בגיל שנה+ חזרנו אליו במסורה)
חוץ מזה גם תפוח מבושל או מרוסק, אגס ובננה. (כל אחד לבד קודם ואח"כ
לנסות שילובים)

3. חשוב להציע מים גם באמצע האוכל למנוע עצירות (גם עם הרבה מים היא
חרבנה גולגולים קשים כמה שבועות...)

4. לגבי מלח - אני בהתחלה לא הוספתי אבל אחרי כמה חודשים התחלתי לשים מעט כי טעמתי וזה היה כזה טפל. הוספתי גם שורש פטרוזיליה ו/או סלרי
לבישול כי זה מוסיף טעם נפלא.

זהו,בהצלחה לכולם תנסו,תטעמו ותהנו...
(ועוד דבר תוכלו למצוא המון דיונים ורעיונות נוספים בעזרת חיפוש במנוע)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/2/2003  09:30 באותו עניין שאלה לטובה (או לכל מי שיכולה לסייע) - דשא
24/2/2003  10:22 למיקה ודשא - זהר
24/2/2003  11:20 זהר'קה, חלב ציצי לקינוח "טעימות" כאלה, לא מספק בתור תחליב למים? (ל"ת) - ליאתיתי
24/2/2003  11:22 תחליב, אה? המצב קשה. התכוונתי עם ף' אבל למה לא?... (ל"ת) - ליאתיתי
24/2/2003  11:38 ליאתיתי לדעתי ולדעת התחת של יואב - לא. היתה לו עצירות כשלא הקפדתי על מים, אפילו שההנקה לפי דרישה. אל תשכחי שהוא מקבל שאוב ולא ציצי במשך היום כשאני בעבודה. (ל"ת) - זהר
24/2/2003  12:43 ועוד שאלה - מלח כלשהו -מותר?? - גל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש