|
5/3/2003 20:51
|
דאגנית
|
מאת:
|
|
תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור?
|
כותרת:
|
אני מחשיבה את בני כדובר עברית "טהור" יחסית, כי בגן מדברים עברית עד לשעה 15:30, אני מדברת איתו עברית ורק אביו בשפה שונה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|