|
5/3/2003 21:03
|
מרינה של נועה
|
מאת:
|
|
גם אצלינו נועה דו לשונית
|
כותרת:
|
ואכן מדברת פחות מילדים בגילה(שנה ו 8) אבל כל דבר יודעת ב 2 שפות....
על דאגה! ילדים דו לשוניים מדברים יותר מאוחר ביגלל שלכל מילה יש בעצם 2 מילים....וזה עוסה להם קצת בלגן בהתחלה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|