פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
5/3/2003 21:27
תמי
מאת:
לדעתי זה בכלל לא איחור
כותרת:
מכל הבנים שאני מכירה בגיל הזה, רק אחד מדבר, והוא באמת יחיד סגולה. אצל בנים ההתפתחות הורבלית איטית יותר, לפחות מנסיוני הדל (הבנים בגן של מיה, הבנים של חברות שלי וכו').
אל דאגה!
תמי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
5/3/2003 19:20
דאגנית יקרה,
-
עדה
5/3/2003 20:18
הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר
-
אסנת ש.
5/3/2003 20:51
תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור?
-
דאגנית
5/3/2003 20:52
והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת)
-
דאגנית
5/3/2003 21:03
גם אצלינו נועה דו לשונית
-
מרינה של נועה
5/3/2003 21:54
גם אני חושבת שאין מה לדאוג
-
סיגלגלי
5/3/2003 22:53
ובכן, דבר השכן...
-
לילוש
5/3/2003 23:51
יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3
-
שרי
6/3/2003 00:23
אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת)
-
שרי
6/3/2003 08:27
תחילת דיבור
-
ענת סימון
6/3/2003 08:35
ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת)
-
זהר
6/3/2003 09:05
ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת)
-
תמי
6/3/2003 11:12
גם אצלנו
-
טלטל
6/3/2003 11:21
עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר...
-
מיכל פ
6/3/2003 15:01
על גאון אחד דו לשוני.
-
תמי
7/3/2003 13:19
לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת)
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש