פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/3/2003 21:27 תמי מאת:
לדעתי זה בכלל לא איחור כותרת:
מכל הבנים שאני מכירה בגיל הזה, רק אחד מדבר, והוא באמת יחיד סגולה. אצל בנים ההתפתחות הורבלית איטית יותר, לפחות מנסיוני הדל (הבנים בגן של מיה, הבנים של חברות שלי וכו').
אל דאגה!
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  19:20 דאגנית יקרה, - עדה
5/3/2003  20:18 הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר - אסנת ש.
5/3/2003  20:51 תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור? - דאגנית
5/3/2003  20:52 והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת) - דאגנית
5/3/2003  21:03 גם אצלינו נועה דו לשונית - מרינה של נועה
5/3/2003  21:54 גם אני חושבת שאין מה לדאוג - סיגלגלי
5/3/2003  22:53 ובכן, דבר השכן... - לילוש
5/3/2003  23:51 יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3 - שרי
6/3/2003  00:23 אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת) - שרי
6/3/2003  08:27 תחילת דיבור - ענת סימון
6/3/2003  08:35 ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת) - זהר
6/3/2003  09:05 ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת) - תמי
6/3/2003  11:12 גם אצלנו - טלטל
6/3/2003  11:21 עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר... - מיכל פ
6/3/2003  15:01 על גאון אחד דו לשוני. - תמי
7/3/2003  13:19 לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש