פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/3/2003 22:53 לילוש מאת:
ובכן, דבר השכן... כותרת:
דו-לשוניות (הלוואי עלינו)- בחשיפה ליותר משפה אחת יהיה עיכוב התחלתי אך הפער יושלם במהלך השנים. תחשבי על זה שבעצם הוא צריך "לעבד" נתונים כפולים אך שונים. חשוב להיות עקביים לגבי מי מדבר באיזו שפה כדי שידע איך להתארגן מבחינה חשיבתית.
ולגבי המילים שהוא יודע - הוא עדיין בשלב החד-מילולי (עד שנה ושמונה בערך). המבעים הם קצרים ובעלי מלה אחת. לפעמים על ידי אותה מלה הוא יכול להתכוון לכמה משמעויות (המלה 'שלום' יכולה להאמר גם כשהוא רוצה ללכת לטייל, הוא פשוט עושה הפשטה).
מקווה שהועלתי ולו במעט, לילוש.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  19:20 דאגנית יקרה, - עדה
5/3/2003  20:18 הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר - אסנת ש.
5/3/2003  20:51 תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור? - דאגנית
5/3/2003  20:52 והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת) - דאגנית
5/3/2003  21:03 גם אצלינו נועה דו לשונית - מרינה של נועה
5/3/2003  21:27 לדעתי זה בכלל לא איחור - תמי
5/3/2003  21:54 גם אני חושבת שאין מה לדאוג - סיגלגלי
5/3/2003  23:51 יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3 - שרי
6/3/2003  00:23 אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת) - שרי
6/3/2003  08:27 תחילת דיבור - ענת סימון
6/3/2003  08:35 ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת) - זהר
6/3/2003  09:05 ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת) - תמי
6/3/2003  11:12 גם אצלנו - טלטל
6/3/2003  11:21 עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר... - מיכל פ
6/3/2003  15:01 על גאון אחד דו לשוני. - תמי
7/3/2003  13:19 לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש