|
5/3/2003 22:53
|
לילוש
|
מאת:
|
|
ובכן, דבר השכן...
|
כותרת:
|
דו-לשוניות (הלוואי עלינו)- בחשיפה ליותר משפה אחת יהיה עיכוב התחלתי אך הפער יושלם במהלך השנים. תחשבי על זה שבעצם הוא צריך "לעבד" נתונים כפולים אך שונים. חשוב להיות עקביים לגבי מי מדבר באיזו שפה כדי שידע איך להתארגן מבחינה חשיבתית. ולגבי המילים שהוא יודע - הוא עדיין בשלב החד-מילולי (עד שנה ושמונה בערך). המבעים הם קצרים ובעלי מלה אחת. לפעמים על ידי אותה מלה הוא יכול להתכוון לכמה משמעויות (המלה 'שלום' יכולה להאמר גם כשהוא רוצה ללכת לטייל, הוא פשוט עושה הפשטה). מקווה שהועלתי ולו במעט, לילוש.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|